Za sve je kriv Ured za javnu nabavu - tako otprilike glasi obrazloženje ministra policije Ranka Ostojića na pitanje zašto je na 132 terenca potrošio 31 milijun kuna više nego što je bilo potrebno.
Riječ je o nabavi novih vozila za potrebe MUP-a koje je u ime Ministarstva u lipnju ove godine raspisao Državni ured za središnju javnu nabavu, a na njega su stigle tri ponude od kojih je Ured odabrao najjeftiniju.
Riječ je bila o ponudi Mercedes Benz Leasinga za 132 Mitsubishi Pajero terenca za koje je MUP trebao dati 41,6 milijuna kuna.
No, preostala dva sudionika natječaja, SG Leasing i zajednica ponuditelja Hypo Leasing, Erste&Steiermärische Leasing, OTP Leasing i Impuls Leasing, žalila su se, pa je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave poništila odluku o najpovoljnijem ponuditelju jer nije ispunio tehničke uvjete iz natječaja.
Naime, u dokumentaciji je stajalo da MUP želi vozila s krutom šasijom, što Mitsubishi Pajero terenci - potvrdio je Komisiji i Zavod za prometno-tehnička vještačenja Fakulteta prometnih znanosti - ne zadovoljavaju. Ured za javnu nabavu potom je potpisao ugovor sa skupljim ponuđačem, i to za 132 Toyote Land Cruiser vrijedne 72,9 milijuna kuna.
No ni djelatnici Ureda ne žele preuzeti krivnju za kupnju skupljih vozila. Kažu kako su natječaj raspisali prema natječajnoj dokumentaciji koju im je priredio MUP. Pojam krute šasije šokirao je stručnjake: potpuno je nevažno, tvrde, vozi li se policija u vozilima s krutom ili zavarenom šasijom jer ona nema nikakav utjecaj na performanse.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....