RADOVAN FUCHS

‘Postoji mogućnost da se pomaknu zimski praznici ako za to bude bilo epidemiološke potrebe‘

Kada se govori o maturantima, Fuchs je kazao da se razgovara o tome kako će se provesti matura
 Ronald Gorsic/Cropix

Ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs otkrio je u Dnevniku Nove TV da se zasad neće uvoditi nove mjere u obrazovni sustav.

- Ukoliko se u skladu s pooštravanjem općih mjera ide prema zatvaranjima većih mjesta, u tom slučaju možemo razmotriti da se u tim područjima primijene neke od mjera koje bi vodile ka tome - kazao je i poručio da se zasad ne razmišlja o online nastavi.

Na pitanje razmišlja li se o ranijim zimskim praznicima, Fuchs je kazao da postoji mogućnost da se pomaknu zimski praznici, ali u slučaju da za time bude epidemiološke potrebe.

- U tom bi se slučaju cijelo gradivo moglo nadoknaditi uzimajući dva tjedna od ljetnih praznika, ali to je nešto što se mora raspraviti na nacionalnoj razini - kazao je.

Posljednja istraživanja Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja pokazala su da nastavom tijekom prvog vala epidemije nisu bili zadovoljni niti učenici niti roditelji. Fuchs kaže da se taj program radio "doslovno preko noći".

- Mi cijelo vrijeme radimo i proizvodimo nastavne materijale. Oni su uvijek jedno dva tjedna ispred onoga što se predaje u školama da bi, u slučaju online nastave, imali svo gradivo pripremljeno unaprijed - kazao je i dodao je da nastava uživo ovisi o tehničkim mogućnostima svake škole, ali više je mogućnosti i materijala za online nastavu.

Kada se govori o maturantima, Fuchs je kazao da se razgovara o tome kako će se provesti matura.

- To će ovisiti o tome koliko će ovakva situacija trajati, hoće li se nastava stabilizirati. Ako uspijemo održati nastavu na ovoj razini to će sigurno biti puno bolje za maturante - kazao je Fuchs za Dnevnik Nove TV i dodao da je Ministarstvo dalo nalog NCVVO-u da pripremi nekoliko mogućih scenarija za državnu maturu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 09:35