PROBLEM

POŠTA NA RELACIJI DUGOJ 35 KM PUTUJE I PO 14 DANA? 'Kasne službena rješenje, otpusna pisma, računi...' HRVATSKA POŠTA 'To je dojam bez ikakvog dokaza'

 
 Nikola Vilic / Ilustracija / CROPIX

Stanovnici Istre sve češće se žale na probleme koje imaju s Hrvatskom poštom - naime, tvrde kako im pisma od Rovinja do Pule putuju i po četrnaest dana, piše Glas Istre.

Razlog tome je što pošta poslana iz Istarske županije navodno prvo idu u Rijeku, a zatim se vraća preko Učke do primatelja.

U unutrašnjoj Istri zatvoreni su mnogi mjesni poštanski uredi, a već neko vrijeme kriza se osjeća i u većim gradovima te u velikoj središnjoj palači Pošte u Puli. Građani se, navodi Glas Istre, žale kako im službena rješenja, otpusna pisma iz bolnica i računi kasne i do 20 dana, što im stvara ozbiljne probleme jer za neplaćene račune uredno dobivaju kamate.

I u Pošti su objasnili kako se distribucijski centar za Istru sada nalazi u Rijeci pa sve pošiljke, i one u unutaristarskom prometu, prvo putuju u Rijeku gdje ih raspoređuju i vraćaju nazad kroz Učku.

Hrvatska pošta budućnost gradi na četiri regionalna centra, zbog čega su rubni dijelovi zemlje ostali bez javnih usluga i radnih mjesta. U upravi to nazivaju optimizacijom poslovanja, koja, čini se, ipak najviše šteti potrošačima.

Hrvatska pošta: 'Pošiljke dostavljamo u roku, a ovdje je riječ samo o dojmovima'

Na članak koji smo prenijeli iz Glasa Istre reagirali su iz Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte.

- Pismovne pošiljke Hrvatska pošta dostavlja u roku, navodi se na početku reagiranja.

- Glas Istre Uredu za korporativne komunikacije uputio je dva upita. Općeniti upit, na temelju „dojava čitatelja“ (kasne li pošiljke u Istri) i u njemu su objavljene dostavljene informacije; te drugi upit za konkretnu dostavu iz Štinjana prije dva tjedna. Primjer naveden u Glasu Istre o pismu koje iz Rovinja u Pulu putuje 14 dana, nije naveden u komunikaciji s redakcijom Glasa Istre niti je za to u tekstu iznesen ikakav konkretan dokaz. Na konkretan upit Hrvatske pošte o kojim se točno primjerima tj. „dojavama“ radi, nismo dobili nikakav odgovor niti informaciju, unatoč našoj želji da se takav izdvojen slučaj – ako je istinit – riješi na zadovoljstvo korisnika. Dakle, tekst u kojem su navedeni „dojmovi“, a ne informacije (nema navođenja argumenata, konkretnih primjera, izvora informacije ili zaključaka donesenih na temelju konkretnih podataka) - jest zlonamjeran i tendenciozan, navodi se u reagiranju.

- Tako intoniran članak dovodi čitatelje u zabludu. Ono što je važno istaknuti da neovisno o poštanskim tokovima, odnosno rutama kojima se pošta šalje od točke A do točke B (npr. pošiljka ubačena u Puli ostaje u Puli i ne ide za Rijeku), Hrvatska pošta pošiljke dostavlja u zadanim rokovima i ispunjava propisom određene standarde kvalitete (rokovi dostave). Ukupni se dojam ne može steći na temelju "dojave" o primjerice tri slučaja kašnjenja (u odnosu na ukupan broj pošiljaka) niti na temelju rekla-kazala informacija. Naravno, pojedinačni slučaji kašnjenja pošiljaka na području Istarske županije mogući su, ali se pojedinačni slučajevi poput ovog ne bi se trebali koristiti za donošenje općenitih zaključaka.

Hrvatska pošta posluje uspješno i naši se zaposlenici na terenu svakodnevno trude i čine sve da svoj posao obave na način da korisnici budu zadovoljni.

Rokove uručenja nadziremo svakodnevno i prema očitovanju s terena možemo potvrditi da poremećaja pri dostavi na području Istarske županije nije bilo te se pošiljke otpremaju u zadanim rokovima. Ipak, da bismo mogli ispitati pojedinačne dojave koje ste imali, molimo vas da korisnike uputite da nam se jave u Sektor za korisnike Hrvatske pošte s punim podacima o pošiljkama na broj 072 303 304 ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. kako bismo im konkretno pomogli, zaključuje se u reagiranju Hrvatske pošte.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 03:45