Peripetije koje su zadesile jednog čitatelja Škrtice s Kvarnera najbolje pokazuju kako i dalje treba biti posebno oprezan kod ugovaranja novih usluga s operaterima, posebno kad je u pitanju televizija i sva raskoš TV programa koji se kupcima nude.
Tako je ovu obitelj, taman negdje pri kraju postojeće ugovorene obveze, nazvao njihov operater HT te im ponudio posebnu akciju: na postojeću pretplatu od 160 kuna, uz nadoplatu od još 49 kuna mjesečno, dobit će MaxTV sa sve skupa 118 programa, što im se navodno posebno isplati s obzirom će im postojeća pretplata, ne produže li ugovor, automatski narasti za još 20 kuna mjesečno.
Pritom im je, kažu, obećano da će uređaji biti gratis, instalirat će ih djelatnici koje će poslati operater pa je obitelji nakon toga preostalo samo se zavaliti u fotelje i vrtjeti programe.
“Mi smo na sve to pristali jer nam je ponuda zvučala jako dobro, no prvi problemi počeli su kad je uređaj stigao poštom, a u HT-u nam kazali da ćemo ga ipak morati instalirati sami”, povjerio nam se čitatelj koji je to odbio i tražio da dođe serviser, kako je bilo i obećano, no kako se on nije pojavljivao, čovjek je sam instalirao uređaj, nakon čega je uslijedio novi set problema.
“Vrtim ja tako programe, kad vidim da mi je od tih 118 programa čak 23 nedostupno, a na televiziji piše da ih moram nadoplatiti. Odmah sam nazvao HT, a djelatnica na telefonu rekla mi je da mi je tih 23 programa nedostupno jer imam zastarjelu paricu i zapravo nemam tehničkih mogućnosti gledati sve programe”, ljutito priča.
Taj im je odgovor bio neprihvatljiv, posebno s obzirom na činjenicu da su nedugo nakon sklapanja novog ugovora od HT-a dobili obavijest kako im je usluga omogućena “nakon provjere tehničke mogućnosti”, a koja se očito uopće nije dogodila, ali im je HT, neovisno o tome, ugovorio novu uslugu, iako ova familija za to nije imala uvjete.
Pa je obitelj odmah nazvala operatera te uložila primjedbu nakon koje su ustvrdili kako će stornirati uslugu, preuzeti nazad uređaj te pretplatu vratiti nazad kako ju je obitelj i koristila prije toga. Trebao je to biti relativno jednostavan raskid ugovora, no nedugo potom stiže novi šok: HT na adresu ove kvarnerske obitelji šalje račun na iznos od čak 437 kuna, a u kojem su im, osim 209 kuna za uslugu koju nisu dobili, obračunali još i uslugu “deinstalacije uređaja nakon neuspješne instalacije”. I to u iznosu od čak 245,90 kuna, iako je obitelj sama instalirala uređaj, a serviser kojeg su nudili da će to za njih napraviti besplatno, nikad se nije pojavio.
“Nisam mogao vjerovati kad sam otvorio kuvertu i ugledao iznos. Opet smo morali zvati HT, ulagati prigovor, a djelatnica nam se ispričala te obećala da će stornirati račun i hitno poslati nekog djelatnika koji će od nas preuzeti taj ruter koji su nam dali. Naravno, taj djelatnik nije stizao, a kako sam u ugovoru vidio da je prilikom raskida ugovora rok za povrat uređaja 14 dana, opet sam zvao u HT i molio neka netko više dođe po taj ruter. Sve u svemu, cijela peripetija oko neke nove usluge da bismo se na kraju opet vratili na ono što smo imali i prije”, ispričao nam je naš sugovornik koji je iz cijelog iskustva izašao razočaran.
“Ja sam se snašao i izborio za sebe, ali pitam se koliko ima takvih slučajeva u kojima operater korisniku nešto obeća, a na kraju mu isporuči nešto posve drugo i pritom to pošteno naplati? Mnogi se ljudi ne snalaze, ne znaju kako uložiti prigovor i mislim da je sve to dosta sramotno”, kazao nam je. Mi smo se pak obratili HT-u da nam komentira cijelu priču, a iz ovog su nam teleoperatera poručili kako su predmet pozitivno riješili u korist korisnika te se dvaput ispričali.
“Korisnica je zatražila MAXtv uslugu, no zbog tehničkih nemogućnosti, nažalost, nije mogla dobiti dodatne kanale u HD rezoluciji te je napravljen zahtjev za odustajanje od usluge u zakonskom roku. Nažalost, u tom je procesu došlo do greške pa je zaračunata usluga podržane samoinstalacije, no greška je ubrzo ispravljena i zaračunati sporni iznos je otpisan. Dodatno, naši su kolege danas kontaktirali korisnicu kako bi se još jednom ispričali radi nastale neugodnosti te pojasnili sve eventualne nejasnoće”, rekli su u HT-u, propuštajući objasniti zašto tehničari nisu provjerili ima li na tom korisničkom mjestu tehničkih mogućnosti za ovu vrstu usluge.
Cijela je stvar sada razrješena, ali može poslužiti kao podsjetnik za sve buduće slične nesporazume
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....