Vedran je predstavnik ciljane skupine kojoj će se HRT-ovci obraćati od jeseni. Prema Vedranu - muškarcu sa srednjom stručnom spremom, koji živi u braku i ima dvoje djece - i njegovim afinitetima krojit će se središnji Dnevnik HTV-a.
Redizajn od rujna
Marija Nemčić, televizijska šefica programa i produkcije, i njezini bliski suradnici, koji već gotovo dva mjeseca redovito sastanče pokušavajući osmisliti bolji koncept središnje informativne emisije, nadaju se da će im fokusiranje na Vedrana od rujna donijeti oko 100.000 televizijskih gledatelja više.
Stručnjaci su pak skeptični može li jedan Vedran vratiti HRT-ov Dnevnik na tron najgledanije informativne emisije. Naime, prije šest godina Dnevnik Nove TV prvi je put daleko iza sebe ostavio HTV-ovce u prvih petnaest minuta emisije. U međuvremenu su se izmjenjivali postoci gledanosti središnjeg informativnog programa sve tri nacionalne TV kuće (HTV-a, Nove TV i RTL-a), uglavnom i dalje u korist Nove TV.
Trnovit uspon
Šefovi javne televizije ističu da gledanost pada već nekoliko godina te da je potreban šest puta dulji period za dizanje gledanosti od onoga u kojem je ta gledanost padala. Dodali su da zadnji trendovi pokazuju da je pad zaustavljen i za nadolazeću jesen najavili “projekt novog Dnevnika” koji donosi novi ustroj, formu, sadržaj i relevantnost.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....