HEP NAPRAVIO GREŠKU, I TO NAPLAĆUJE KORISNIKU

Platila je račun, a HEP joj isključio struju! I ne žele uljučiti struju dok ne plati naknadu za uključivanje

 Admir Buljubašić/Cropix

- Hladnjak se otopio, voda je curila, sve smrdi po stanu, laptop se pokvario, živi užas - tako opisuje stanje u svom stanu Lovorka K. iz Zagreba nakon što joj je HEP bez ikakvog razloga isključio struju na dva dana. Vjerojatno bi potrajalo duže da se odmah nije otišla žaliti.

Krajem lipnja otišla je na bračno putovanje. Prije toga odlučila je platiti sve račune kako ju neugodna situacija ne bi dočekala kada dođe doma. Među njima je bio i račun za struju na iznos od 250 kuna. Dva dana prije datuma dospijeća, 13. lipnja internet bankarstvom platila je svoj dug HEP-u.

No, kada se početkom ovog mjeseca vratila u Zagreb, u stanu na Jarunu dočekalo ju je iznenađenje od HEP-a. Ujutro nakon povratka, Lovorka i njezin suprug otišli su na posao. Kada su se vratili, u stanu nije bilo struje, a na vratima je pisalo da su im zbog dugovanja od 505 kuna isključili struju. Supružnici su se odmah uputili u HEP, no nisu naišli na nikoga jer zbog godišnjih odmora rade skraćeno.

Sljedećeg dana, 5. lipnja odmah su ujutro stigli kako bi blii sigurni da će zateći nekoga na šalteru.

- Isključili su vas jer niste platili račun za svibanj i zato što još imate razliku od 50 kuna - rekla je gospođa na šalteru.

Lovorka se užasnula jer zna da je podmirila taj račun, ali i da mora platiti tu razliku za potrošenu struju račun bi iznosio 300 umjesto 505 kuna. Djelatnici je uporno pokušavala objasniti da je dugovanje podmireno, no s druge strane nije imala razumjevanja. Tek kada ju je doslovce ‘namoljakala’ da provjeri, djelatnica HEP-a se ustala i negdje otišla. Za 10-ak minuta se vratila i rekla kako sada vidi da je uplaćeno i da je došlo do pogreške banke u kojoj je platila račun.

- Znam da banka nije pogriješila jer je sve plaćeno internet bankarstvom, ali nisam se dalje htjela raspravljati. Pitala sam mogu li mi već danas doći uključiti struju pošto nemam dugovanja, a i nije mojom greškom isključena struja - priča Lovorka i dodaje kako je tek tada uslijedio šok.

- Struju ćemo vam uključiti tek kada platite naknadu za uključivanje i kada podmirite račun za lipanj - rekla joj je ponovo gospođa.

Naime, Lovorka je tada dobila račun i za lipanj i imala je vremena ga je vremena platiti do roka dospjeća, no smatrala je da je bolje da to napravi odmah. U HEP-u je napomenula još jednom da ne želi plaćati naknadu za uključenje pa su joj savjetovali da napiše molbu kojom bi je oslobodili plaćanja naknade što je i učinila. Odgovor još uvijek čeka.

- Platila sam račun za lipanj, napisala molbu, sve faksirala i tražila da mi se odmah uključi struja. Pa sve mi je ‘riknulo’ u stanu zbog njih - kaže.

Došlo je do novog problema. Lovorka je platila račun za lipanj u iznosu 250 kuna, ali su joj u HEP-u rekli da je i to pogreška jer je od ranijeg mjeseca u prenaplati 50 kuna. Tek su joj sljedećeg dana, 6. lipnja, nakon što je dva dana bila bez struje na temperaturi preko 35 stupnjeva HEP-ovci su uključili struju i to u osam navečer.

- Revoltirana sam na njih. Isključivati struju ljudima koji uredno plaćaju svoje račune, a još su u prenaplati. Sve bi bilo uredu da su rekli da je njihova greška i ispričali se. Nego su još bahati prema meni, isključuju mi struju i traže da ja zbog toga snosim troškove. Još uvijek ne znam hoće li mi uključenje doći na naplatu, jer oni razmatraju... - kaže Lovorka koja vjeruje da nije jedina žrtva HEP-a.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 09:27