VELIKA ŠKRTICA

Ova četiri proizvoda ne kupujte ako im cijena završava na ‘99‘ - preplatit ćete ih do 40 posto!

Čestitamo, ako odabirete proizvode kojima cijena završava na devet ili omiljenih 99, godinama ih preplaćujete, a neki iznosi mogli bi vas i šokirati

Velika škrtica

Znanstvenici su razotkrili jedan od najstarijih trikova i sada je jasno zašto trgovci cijene zaokružuju na devet - jer time potrošačima daju lažan osjećaj da su nešto uštedjeli iako oni zapravo takve proizvode u prosjeku plaćaju i do 18 posto više.

Postoji točna analiza za cijeli niz proizvoda koje potrošači zahvaljujući ovom triku preplaćuju, a riječ je mahom o kategorijama koje predstavljaju robu za svakodnevnu potrošnju i kod kojih povećanja cijena znaju dosegnuti i preko 40 posto.

Kupujete papirnate ručnike?

Sokove?

Sapun?

Čestitamo, ako odabirete proizvode kojima cijena završava na devet ili omiljenih 99, godinama ih preplaćujete, a neki iznosi mogli bi vas i šokirati.

U novom kratkom videu Velike škrtice pogledajte koliko su ove kategorije proizvoda skuplje od istih proizvoda s "normalnim" cijenama, kao i zašto ovaj psihološki trik polučuje tako dobar efekt.


Imate prijedlog za veliku škrticu?

Pišite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 04:30