Odgovorna osoba u Telemachu morat će platiti 50 tisuća kuna kazne nakon što je Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti zaključila da u Telemachu nisu popravili svoju praksu postupanja s korisničkim prigovorima, a zbog čega su od agencije već jednom dobili po prstima.
Hakom je naime u svojem ranijem nadzoru bio zaključio kako operater na pisane prigovore korisnika odgovara na prikladan način - konkretno, nije korisnicima davao cjelovita i jasna obrazloženja na prigovore, nedostajale su potom i upute o daljnjem postupanju u slučaju da je korisnik nezadovoljan odgovorom, a pokazalo se da je operater na takve prigovore znao odgovarati SMS-om zbog čega su ih upozorili da su se dužni izjasniti elektroničkom ili običnom poštom.
Već tada je operateru bilo rečeno da će, ne ispravi li praksu, odgovornoj osobi biti izrečena kazna od 50 tisuća kuna, a nova provjera iz mjeseca rujna pokazala je da Telemach nije postupio po uputama.
Konkretno, nadzor je otkrio da korisnici koja je zamolila da joj se ukine prijenos broja koji je zatražila na temelju pogrešnih informacija koje joj je dao Telemach nisu odgovorili u skladu s propisima što je bio jedan od dokaza da se odnos prema potrošačima kod Telemacha nije značajnije poboljšao.
Imate prijedlog za Veliku škrticu? Pišite na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....