ZANIMLJIVI REZULTATI

Novo istraživanje otkrilo po čemu se mladi u Hrvatskoj razlikuju od vršnjaka u drugim europskim zemljama: ‘To im daje moć‘

Facebook je najpopularnija društvena mreža za informiranje, a radio se općenito smatra najobjektivnijim u prenošenju informacija
 Sin See Ho/Alamy/Alamy/Profimedia/Sin See Ho/alamy/alamy/profimedia

Mladi u Hrvatskoj imaju više povjerenja u društvene mreže, a manje u tisak od vršnjaka u drugim europskim zemljama. Internet im je zbog lake dostupnosti, aktualnosti, multimedijalnosti i mogućnosti arhiviranja sadržaja prvi izbor za informiranje. Više ih zanimaju zabavni sadržaji, a informacije radije slušaju i gledaju kao audiovizualni sadržaj nego što ih čitaju kao tekstove. Temeljni su to zaključci istraživanja “Povjerenje mladih u medije u Hrvatskoj u usporedbi s mladima u Europi temeljem Europske studije vrijednosti” koje su proveli Miriam Mary Brgles, Josip Ježovita i Ana Posarić s Hrvatskog katoličkog sveučilišta.

Osim što su društvene mreže mladima privlačne zbog bržeg protoka informacija,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 09:34