Samo četiri dana nakon što je transplantacijski tim u Kliničkoj bolnici Merkur operaciju završavao u gumenim čizmama, došlo je do novog puknuća cijevi, također pred kirurškom salom.
Kako neslužbeno doznajemo iz bolnice, cijev je pukla tijekom noći zbog čega su neke jučerašnje operacije bile odgođene.
Problemi
Ravnatelj bolnice Mario Starešinić potvrdio nam je kako su imali novi incident s puknutom cijevi, ali da nikakvih većih problema nije bilo.
- Jučer u 3 sata i 8 minuta pukla je cijev u novom dijelu KB-a Merkur. Cijev je pukla u propusniku ispred novouređene 4. kirurške sale. Navedena sala koristi se za elektivne zahvate i u tom trenutku nije bila u funkciji. Navedeno puknuće sanirano je u jutarnjim satima. U sanaciju je bio uključen izvid Tima za kontrolu bolničkih infekcija, a upoznata je i Jedinica za kvalitetu - navodi Starešinić i dodaje kako se nakon sanacije u kirurškoj sali nastavilo normalno raditi. Pojašnjava kako je Merkur veliki sustav te da nije tajna da postoje problemi kao i u drugim bolnicama.
Privedeni u upravu
No, da problemi nisu samo tehničke nego i ljudske prirode potvrđuju nam zaposlenici bolnice koji optužuju Upravu kako su se nakon objave u Jutarnjem listu, gdje smo predočili fotografije iz poplavljene sale, nekorektno postavili prema članovima transplantacijskog tima.
- Ono što se dogodilo bio je mobing. Svi sudionici noćne transplantacije doslovno su privedeni u Upravu gdje ih je na stolu dočekao Ugovor o radu i od njih se tražilo da kažu ime osobe koja je poslala fotografije u Jutarnji list jer će u suprotnom dobiti otkaz - kaže naš izvor iz Merkura i pita se kako je uopće moguće da je Upravi važnije što pišu novine od stanja infrastrukture bolnice, pacijenta i zaposlenika.
Iz Uprave potvrđuju kako su tražili očitovanje, ali da su to odradili profesionalno.
- Istina je da smo 5. i 6. listopada obavili razgovore sa sudionicima događaja vezano uz napise u vašim novinama s obzirom na to da u svakoj situaciji kao što je bila ona koja se dogodila 3. listopada tražimo očitovanje svojih zaposlenika - kaže Starešinić i dodaje kako su provodili analizu događaja i tvrdi da su se prema svakom zaposleniku ponijeli profesionalno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....