NOVI RADIO

narodni postaje bravo! Katijan Knok otkriva pozadinu velikog rebrendinga omiljenog radija

Poznati medijski brend otišao je u povijest, a lansiran je novi - bravo! Otkrivamo zbog čega je došlo do kompletne transformacije

Katijan Knok

Potvrđeno je ono o čemu se šuška danima. Poznati medijski brend narodni otišao je u povijest, a lansiran je novi - bravo! Katijan Knok, čelnik ovog radijskog lidera koji je prošao kroz kompletni rebranding, u razgovoru nam je otkrio zašto su se odlučili na ovu transformaciju, kako misle probiti čarobnu granicu slušanosti, ali i boji li se negativnih reakcija.

Veliko ste iznenađenje priredili slušateljima.

- Kod nas nikad nije dosadno, dapače.. Dugo se već na ovim frekvencijama diktiraju trendovi po kojima smo postali prepoznatljivi na tržištu ne samo radija nego i medija općenito. Svaki tjedan uz nas je više od milijun slušatelja, lista čekanja na sponzorske minute sve je duža, ostvarujemo najbolje poslovne rezultate ikada što se jednog radijskog nakladnika tiče, međutim, isto tako svjesni smo da smo dosegli maksimalni tržišni potencijal, a pritom napominjem da u posljednje dvije godine stagniramo u pogledu slušanosti. Kako nam se ne bi dogodio neželjeni scenarij pada nakon razdoblja uzleta i stagnacije, odlučili smo se na zaokret, koji znači da - narodni postaje povijest! Novi brand zove se bravo!

Ako je sve tako odlično, zašto promjene?

- Zato što se s vrha dalje ne može, svjesni izazova koji se događaju na lokalnom i svjetskom tržištu, želimo slušateljima ponuditi nešto novo, nešto drugačije, a klijentima dati dodatni vjetar u leđa.

S kojim adutima namjeravate to ostvariti?

- U bravo! smo inkorporirali najbolje od narodnog, ali i postrožili kriterije za plasiranje domaćih hitova. Napravili smo i selekciju svjetskih hitova, koji će činiti 15 posto glazbenog sadržaja, u prijevodu dvije pjesme po satu. Prepoznaju se na prvu, ali uglavnom ih nećete čuti kod naše konkurencije. Zašto? Zato što se mi ne ograničavamo glazbeni žanrom, nego se vodimo osjećajem. Najveći radijski autoriteti reći će vam da je radio upravo to - emocija, a to smo pretočili i u naš novi glazbeni slogan ‘i osjećaj i feeling‘. Pritom nastavljamo s analizama preferencija publike. Usudim se reći da nakon godina istraživanja nitko ne zna bolje od nas kako Hrvatska glazbeno diše.

Kako diše i što to konkretno znači za vaš program?

- Znači da je bravo! mjesto na kojem se jednostavno dobro osjećate i gdje prizivate emocijama obojane slike, od nadanja do uspomena. Na bravu! će nas na to putovanje voditi Oliver, Grašo, Gibonni, Doris, Nina, Aki s Valjkom, Cvek, ali i Freddie Mercury, Rihanna, Tina Turner, Ed Sheeran i mnogi drugi. Poseban naglasak smo stavili na soundtrackove iz najvećih svjetskih filmova i serija.

image

Tatjana Jurić

Koliko smo jutros mogli čuti i vidjeti, radio zvuči sasvim drugačije, a izašli ste i s novim vizualnim identitetom.

- Moramo pružiti kompletan paket. Iskoristili smo priliku implementirati nova tehnološka dostignuća na svim platformama, a priču zaokružujemo zadnjim krikom svjetske produkcije i modernim dizajnerskim rješenjima. Tako je naša web stranica br.hr pročišćena od svakog viška. Kao i u novoj aplikaciji, na njoj će biti plasirani ekskluzivni sadržaj, podcasti, tu se mogu kupovati ulaznice za koncerte iza kojih stojimo, a slušatelj može birati između četiri glazbena kanala. Donosimo novinu i u vidu dnevne i večernje verzije web stranice. Naši slušatelji upoznati su s tim da smo mi radio koji možeš slušati i gledati i to putem našeg TV programa bravo! tv, koji je također doživio potpuni rebranding. Program je dostupan na IPTV platformi Hrvatskog telekoma, Iskona, A1, Terrakom, 4tel, EON i GONET.TV. Prije razgovora spomenuli ste mi novosti i u informativnom programu.

Koliko je to slušateljima danas važno pri odabiru radija?

- Glazba koju svira i feeling koji stvara najvažniji su elementi prepoznatljivosti radija. Zabava i opuštanje u prvom su planu, ali slušatelj očekuje da ga oboružamo informacijama koje više nego ikad prije moraju biti kratke i životne, odnosno stavljene u kontekst pojedinca. Na bravu! ćemo inzistirati na toj perspektivi. To će posebno doći do izražaja u zabavno-informativnom showu ‘Uhvati ritam‘ Tatjane Jurić, gdje ćemo iskoristiti sve prednost radija kao najbržeg medija. Zadovoljstvo mi je što mogu najaviti i da će nam se tijekom Svjetskog prvenstva u Kataru pridružiti legendarni Drago Ćosić u ulozi gosta komentatora svih utakmica naše reprezentacije.

Bojite li se negativnih reakcija slušatelja? Velike promjene nerijetko nailaze na otpor.

- Ne bojim se jer je cijeli proces pomno osmišljen. Vjerujem da nam bravo! osigurava ulogu lidera i u nadolazećim godinama. Ono što je sada najbitnije, moji kolege su osjetili i prihvatili bravo! viziju, a ključna karika su DJ-i. Naš tim na prvoj crti sa slušateljima ojačali smo i nekim novim imenima, ali neke stvari trebaju ostati iznenađenje, pa vas zato pozivam da nam se pridružite na poznatim frekvencijama i upoznate našu filozofiju - ‘slušaj, osjeti, živi‘.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 16:51