NEUSKLAĐENA STRATEGIJA

Najjače hrvatske tvrtke ignoriraju Facebook

Vrijede stotine milijuna dolara, a potpuno ignoriraju jedno od najvećih tržišta za besplatni marketing
 Sipa

ZAGREB - Među najvrjednije hrvatske korporativne brendove ubrajaju se, prema istraživanju konzultantske tvrtke Brand Finance, Ina, T-Hrvatski Telekom, Konzum, Adris Grupa, Vipnet, Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, Podravka i Pliva.

Brand Finance je zadnji put 2008. brend Ine procijenio na 617 milijuna dolara, a T-HT-a na 591 milijun.

No, riječ je o procjenama vrijednosti prije krize zasnovanim na poslovnim rezultatima za 2007. godinu. Iako je prisutnost na Facebooku s ciljem komunikacije s potrošačima svjetski trend među kompanijama, hrvatske tvrtke s najvrjednijim korporativnim brendovima nemaju svoje profile i stranice na Facebooku.

Pliva tek ima otvorenu stranicu, no na njoj je samo tekst predstavljanja tvrtke. Neki hrvatski proizvodi ipak imaju svoje Facebook stranice. Kraševa Bajadera na Facebooku ima profil, a 129 tisuća ljudi reklo je da im se sviđa. Podravkina Vegeta sa svojim profilom kotira puno slabije i 25 tisuća ljudi kaže da im se sviđa. Cedevita iz Atlantic Grupe također ima profil na Facebooku i 92 tisuće ljudi kojima se sviđa. Cedevita GO, mobilna inačica toga pića, ima vlastitu Facebook stranicu i 45 tisuća obožavatelja. Za razliku od brenda Cedevite, Atlantic Grupa koja je proizvodi prolazi lošije na Facebooku.

Jedna od rijetkih hrvatskih tvrtki koje uopće imaju profil koji se dopunjuje novim vijestima, Atlantic je uspio skupiti samo 14 ljudi kojima se sviđa.

Adris Grupa nema profil na Facebooku, ali otvorena je stranica na kojoj se predstavlja Ronhill, njihov brend cigareta. Samo 114 ljudi je reklo da im se sviđa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 04:39