U sklopu Dana hrvatskog turizma, ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac održala je u četvrtak sastanak s veleposlanicima RH, direktorima predstavništava Hrvatske turističke zajednice i drugima o jačanju prepoznatljivosti Hrvatske kao turističkog odredišta u svijetu.
Poseban je naglasak bio na zajedničkoj komunikaciji s obzirom na aktualnosti u procesima putovanja vezano uz pandemiju covid-19, izvijestili su iz Ministarstva turizma.
"Suradnja promotora Hrvatske diljem svijeta iznimno je važna za jačanje prepoznatljivosti Hrvatske kao turističke destinacije. Tijekom ove godine Hrvatska je prepoznata kao jedna od najsigurnijih turističkih destinacija na Mediteranu, a taj status želimo zadržati i u budućnosti", rekla je ministrica Brnjac.
Istaknula je da je, s obzirom na trendove u svijetu putovanja, koji su u vrijeme pandemije obilježeni stalnim promjenama, izravna komunikacija s turistima diljem svijeta od presudne važnosti.
"Sljedeće godine obilježava se i 30. godišnjica međunarodnog priznanja Republike Hrvatske i to je prilika da predstavništva i veleposlanstva zajednički dodatno rade na promociji Hrvatske“, rekla je.
Ministrica Brnjac sastala se u četvrtak i s predstavnicima turističkog, prehrambenog i poljoprivrednog sektora kako bi se te industrije još bolje povezale.
Na sastanku su bili predstavnici nekih od najvećih turističkih tvrtki u Hrvatskoj te predstavnici prehrambeno-poljoprivredne industrije: Podravke, PIK Vrbovca, Vindije, Grupe Pivac, Fortenove, Cromarisa, PPK Valpova i drugih.
"Značaj turizma i poljoprivrede za Hrvatsku je izniman, a o tome najbolje govori podatak kako ove industrije zajednički čine direktni udio u BDP-u od oko 20 posto, a indirektni i direktni utjecaj na BDP doseže i 30 posto. S obzirom na daljnju usmjerenost hrvatskog turizma na ekološku osviještenost i održivi razvoj, uloga domaće proizvodnje imat će sve veću ulogu u razvoju turizma", rekla je Brnjac ističući važnost sinergije tih dvaju industrija.
To je, dodala je, najviše vidljivo kroz mogućnosti razvoja ruralnog turizma i ruralnih sredina te mogućnosti plasiranja hrvatskih poljoprivrednih proizvoda u turizmu.
"Strategija Europske komisije je ‘Od polja do stola‘, hrvatsko polje je naša poljoprivreda, a hrvatski stol je naš turizam i moramo napraviti sve kako bismo to što bolje povezali“, istaknula je ministrica Brnjac.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....