Predsjednik Republike Zoran Milanović u četvrtak je obišao pogone AD Plastik grupe, koja se bavi razvojem i proizvodnjom komponenti za automobilsku industriju, istaknuvši da bi Hrvatska bila ekonomski stabilnija kad bi imala više takvih tvrtki koje rade samo za izvoz.
Milanović je obišao je pogon injekcijskog prešanja i linije bojenja te održao sastanak s vodstvom tvrtke na kojem su bili predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen, član Uprave za prodaju i projekte Mladen Peroš, član Uprave za proizvodnju, logistiku i kvalitetu Zlatko Bogadi, član Uprave za financije, računovodstvo i kontroling Josip Divić i komunikacijska savjetnica Lori Vitaljić.
"AD Plastik je tvrtka koja 100 posto svojih proizvoda izvozi. Oni nemaju klijente u Hrvatskoj. Kada bi to bila široka pojava u Hrvatskoj, bila bi ekonomski još stabilnija", izjavio je Milanović tom prilikom.
Napomenuo je i da s turizmom, dok funkcionira, imamo određenu stabilnost. "Ali Hrvatska, ako se ne varam, troši 3.500 kilovat sati po stanovniku, Srbija troši više, a duplo je manje razvijena per capita. To znači da mi ništa ne proizvodimo", ustvrdio je Milanović.
Istaknuo je i da je AD Plastik prisutan uz Hrvatsku i u još pet-šest zemalja te u Rusiji. "Tamo su im oduzeli imovinu i to utječe na broj zaposlenih, ali je firma stabilna, ima određene tehnologije“, rekao je predsjednik Milanović odgovarajući na pitanje novinara koje je interesiralo što su mu prenijeli vlasnici tvrtke o tome kako se nose s trenutnim tržišnim izazovima i okolnostima.
Inače, AD Plastik je multinacionalna kompanija s osam proizvodnih lokacija u pet zemalja, a njihove operativne aktivnosti sežu na pet kontinenata, u više od dvadeset zemalja.
Surađuju s kupcima od rane faze razvoja do finalnog proizvoda koristeći suvremene alate i tehnike. Također, kako se predstavljaju, primjenjuju specifična stručna znanja, vještine i iskustvo. Ističu da su usmjereni na potrebe kupca, visoku kvalitetu, konkurentnost proizvoda i usluga.
Svoje proizvode izvoze u 24 zemlje, a kupci su im neki od najrenomiranijih proizvođača automobila na svijetu, poput BMW-a, Audija, Mercedesa, Fiata, Peugeota, Maseratija, Renaulta i mnogi drugi.
Njihovi pogoni u Rusiji, koji sada ne rade, proizvodili su dijelove isključivo za rusko tržište.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....