Jedna mama božićni poklon za svog sina kupit će na odjelu za pranje odjeće. Dvije i pol godine star dječak trenutno posjeduje 34 omekšivača, a najveća želja mu je upotpuniti kolekciju crvenim Lenorom koji još nisu pronašli. Maleni zaljubljenik u omekšivače točno zna nazive svakog od njih, pjeva im Sretan rođendan, vodi ih na izlete i spava s njima.
Sa svojim šestogodišnjim bratom gotovo svaki vikend ide kod bake i djeda, a jednom prilikom mu je bilo toliko lijepo da nije htio ići kući. Mama je morala podmititi sina, a u nedostatku nečeg zabavnijeg, iz vrećice je izvukla omekšivač i tako se sasvim slučajno prije pet mjeseci rodila ljubav.
- Djeca skoro svaki vikend idu kod mojih ili muževih roditelja, kad sam došla po njih sin se rasplakao i nije htio ići kući. Taman prije dolaska sam obavila kupnju i da zabavim dijete i konačno krenem kući, izvukla sam omekšivač u obliku perlica koji sam mu dala da šuška s njim, rekla je 29-godišnja majka.
Nakon susreta s prvim perlicama, u trgovini je pronašao i drugi miris, a uskoro je počeo primjećivati i tekuće omekšivače koji su stajali pored perilice rublja. Trenutno njegovu kolekciju krase 34 omekšivača, a četiri nova dobit će za Svetog Nikolu i Božić.
- Užasno mi je teško pronaći omekšivač koji nemamo ili ga još nismo imali da sam prošla čak četiri trgovine u potrazi za poklonom. Sa svakim novim omekšivačem, obaramo rekord koliko ih imamo kod kuće, rekla je majka.
Dodaje da njen sin točno zna gdje je odjel s omekšivačima u svakoj većoj trgovini koju redovito posjećuju. Također, jako dobro razlikuje sve proizvode koje već ima kod kuće.
- Kad dođemo do odjela s omekšivačima, dopustim mu da odabere koji god želi. Uglavnom ih odabire tako da uzme onaj koji još nemamo kod kuće, kaže dječakova majka koju je nekoliko puta uspio nagovoriti da mu u Google tražilicu upiše riječ omekšivač da vidi što još ima u ponudi.
Neostvarena želja mu nisu igrače ili autići, već crveni Lenor kojeg nikako ne uspijevaju pronaći u ponudi. Razmišlja i o tome da roditelji ne bankrotiraju na njegovim željama, pa često prouči koji su omekšivači na popustu kad pronađe letak u sandučiću.
- Pored igračaka u trgovini prođe kao da i nisu tamo. Voli se igrati autićima, ali nikad u trgovini nije izrazio želju da mu kupim neku igračku. Uvijek će radije odabrati omekšivač, rekla je.
Uvjerena je da omekšivače prepoznaje po obliku boce jer ih prepoznaje i bez omota. Da uistinu razlikuje Lenor od Silana i Ornel od Violete, mali znalac dokazao je na videu gdje bez problema imenuje svaki omekšivač koji mu majka pokaže. Da nije star samo dvije i pol godine, čovjek bi pomislio da čita s etiketa.
- Najviše voli one koji imaju slatki miris, a kad ga pitam koji mu je najdraži odgovori da je to veliki Violetin. U početku su na prvom mjestu bile mirisne perlice, a sad je bitno samo da je omekšivač, objašnjava majka.
Omekšivače koristi za igru, a čak su mu i odgojiteljice u vrtić donijele prazne boce omekšivača jer znaju da ga fasciniraju.
- Ponekad ih posloži uza zid i pjeva im Sretan rođendan omekšivači. Kad je vrijeme za spavanje, sve ih polegne i pokrije, neki su čak i spavali s nama u krevetu, ali smo to ograničili na jednu ili dvije manje ambalaže da nas ne žulja. Neki su sjedili s nama za stolom dok smo ručali, išli su na more i izlete, na proslave rođendana, rekla je majka kroz smijeh.
Zna da neki roditelji smatraju da je to neprimjerena igračka za dijete i da bi mogao popiti tekućinu, no ona je sinu objasnila da se omekšivač koristi za miris odjeće pa nije došao u napast da ga degustira.
- Meni je to simpatično, i sama volim omekšivače i uvijek sam ih u zalihi imala pet, šest komada. Volim kad mi odjeća miriše pa zapravo kupim njemu, a ja potrošim. Odnosi se prema njima kao prema igrački koju svuda nosi sa sobom, objašnjava majka.
Maleni dječak samo o njima govori i hvali se pozamašnom kolekcijom pa su tako svi prijatelji upoznati s njegovim hobijem, a mama samo čeka da nastupi u nekoj reklami za omekšivače. U svakom slučaju, obitelj se opskrbila zalihama na neko vrijeme, a svi koji će dječaku donositi darove moraju biti vrlo oprezni jer poznaje svaku bocu omekšivača u svojim redovima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....