Nakon incidenta u kojem je 12-godišnja djevojčica Jana Kic završila na ugibalištu jer ju je iz autobusa izbacio vozač Croatia Busa, tvrtka se oglasila priopćenjem u kojem iznosi svoju verziju događaja.
Kako tvrde iz zagrebačke tvrtke, vozač nije znao da se radi o 12-godišnjoj djevojčici, i nije bio obaviješten da Jana ima kartu drugog prijevoznika, te da je majka voljna platiti kartu po dolasku djevojčice u Zagreb. Croatia Bus se svejedno ispričao djevojčici i njezinim roditeljima, a ponašanje vozača je najoštrije osudio i potvrdio da je s njim raskinut ugovor o suradnji.
Priopćenje Croatia Busa prenosimo u cijelosti:
Ovim putem izražavamo duboko žaljenje zbog nastalog događaja u kojem je dvanaestogodišnja djevojčica Jana Kic, dana 04. 08. 2015. godine udaljena iz autobusa i ostavljena na autobusnom stajalištu od strane vozača, koji je upravljao autobusom u vlasništvu prijevoznika Croatia Bus d.o.o. na liniji Split-Zagreb, neovisno o činjenici da je navedena putnica imala kartu drugog prijevoznika.
Prema našim saznanjima i provjerama nije točna tvrdnja majke Jane Kic kako nas je ista upoznala s činjenicom da njena kćer ima kartu drugog prijevoznika. Osim toga, sestra majke, koja je Janu Kic dopratila do autobusa, nije upoznala vozača s činjenicom da se radi o dvanaestogodišnjem djetetu, koje će majka dočekati na kolodvoru u Zagrebu te isto tako nije upoznala našeg vozača s činjenicom da Jana Kic ima kartu drugog prijevoznika.
Neovisno o svemu navedenom, ispričavamo se djevojčici i roditeljima za nastali događaj, te osuđujemo postupanje vozača koje, iako je pravno možda i bilo ispravno, ali svakako nehumano i bešćutno, te smo iz navedenog razloga s istim raskinuli ugovor o radu.
Neovisno o očitim propustima roditelja i oni kojih su poslali djevojčicu bez pratnje, na kojima apsolutno stoji i početak, odnosno inicijacija cjelokupnog problema, spremni smo Jani Kic odobriti besplatnu godišnju kartu za sve relacije Croatia Busa d.o.o. unutar Republike Hrvatske, kako bismo i na taj način pokazali naš humani i poslovni odnos prema svim putnicima i da prethodno opisani događaj predstavlja samo izolirani slučaj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....