CYBER MODA

‘Ljudi nam plaćaju za digitalnu odjeću. Gotovo smo rasprodali kolekciju, zovu nas svjetski brendovi‘

‘Većina ljudi gradi identitet preko društvenih mreža. Važnije im je kako se prikazuju tamo nego u fizičkom svijetu‘
 Tributebrand

Jedan je od onih dana kada moram nešto kupiti da popravim raspoloženje. Neki dobar komad odjeće... I to online.

Ne moram se odijevati, niti izlaziti iz kuće. Nakon kratkog surfanja zaljubim se u ekstravagantnu srebrnu haljinu s golemom mašnom na leđima. Kupujem i nestrpljivo iščekujem dostavu.

No, ta predivna haljina nikad neće stići na moju adresu u velikoj šarenoj kutiji, neće je donijeti dostavljač i zapravo je nikad neću fizički odjenuti. Ipak, izgledat ću u njoj toliko senzacionalno da ću je iste sekunde objaviti na Instagramu. Primjerice, nešto s hashtagom #outfitoftheday, koji ima oko 360 milijuna objava.

Tributebrand

Možda nikad...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. travanj 2024 00:13