STRMOGLAVI PAD

Kriza velikana: Ostalo je samo sjećanje, sjećanje na veliku Cibonu

U Hrvatskoj ne postoji format da državne tvrtke ulažu u klubove, te kao na Zapadu - da postoje olakšice za ulaganja u sport
 Ranko Suvar/Cropix

Sentiment prema Ciboni, navijači će, osobito oni koji su iz prve ruke doživjeli njena slavna vremena, više ili manje uvijek osjećati. Slavna era osamdesetih godina, tijekom koje su padali najveći europski klubovi i osvajali se najveći naslovi, neće se više ponoviti, a nekada šampionski klub, danas je miljama daleko od tih priča. Ne samo to, činjenica je da od toga renomea rijetko tko više zazire. Cibona je dugo i teško stečeni ugled rasprodala u posljednjih desetak godina, a to se lijepo vidjelo u ovosezonskom polufinalu doigravanja za prvaka, kada su Splićani, bez nekog osobitog respekta, "pomeli" Zagrepčane s parketa. Cibona je zasigurno i dalje brend koji se može pohvaliti s dvije titule europskog prvaka, no danas od toga nema puno kruha. Niti će ga uskoro biti,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 05:52