AFERA CETINSKI

Končar za Vinariju Capo platio 2,3 milijuna eura, tri puta više od stvarne cijene

Poduzetnik Darko Končar, s kojim je surađivala obitelj Cetinski, sumnja da je razlika od 1,4 milijuna eura na kraju završila na tuđim privatnim računima

RIJEKA - Vinarija Capo u istarskom selu Fernetići, kako neslužbeno doznajemo, također je obuhvaćena istragom oko višemilijunske prijevare zbog koje pulsko Državno odvjetništvo već tereti sedam osoba na čelu s Vinkom Cetinski. Po svemu sudeći, krug osumnjičenih bit će puno širi, no iz izvora bliskih istrazi za sada ne žele spekulirati imenima jer su do sada obradili samo manji dio sumnjivih transakcija.

Dokumenti otkrivaju

Vinarija Capo zanimljiva je zbog toga što su upravo u promociji tog investicijskog projekta najviše eksponirani bili članovi najuže obitelji Cetinski.

Jutarnji posjeduje dokument iz kojeg se može vidjeti da je Danko Končar, točnije njegova tvrtka Kermas ulaganja zastupana po Vinki Cetinski, vinariju u vlasništvu Bruna Fernetića platio 2,7 milijuna eura, dok je prema kupoprodajnom ugovoru prodavatelju uplaćen tri puta manji iznos ili točno 980.000 eura.

Obitelj upravlja

Končar stoga sumnja da je razlika do navedenog iznosa završila na privatnim računima. Upravljanje vinarijom Končar je prepustio nećaku Ozrenu Žagnešteru, sinu sestre Danice koja je članica Uprave Kermas ulaganja.

- Kada sam prvi put došao u vinariju, bio sam šokiran stanjem koje sam zatekao. Zgrade su bile u očajnom stanju, a 90 posto opreme bilo je za otpis. Do sada smo u obnovu i opremu uložili još milijun eura. Moja je procjena također da je odnos kupljenog i plaćene cijene, najblaže rečeno, nerealan - ističe Žagnešter.

Sve je vodio Mirko

Dodaje da je preuzimanjem dokumentacije našao još upitnih računa. Tvrdi da je od bivšeg vlasnika otkupljeno zaliha vina za 1,6 milijuna kuna, što je znatno iznad realne cijene.

- Do mog je dolaska sve poslove oko vinarije vodio Mirko Cetinski. Bio je uključen i Drago Radolović, a za marketing je bio zadužen Matteo Cetinski. U samo pet mjeseci na marketinšku promociju potrošeno je 70.000 eura, dok je plan za cijelu godinu bio 100.000 eura. Nikoga ne optužujem, no smatram da se u toj promociji pretjeralo - ističe naš sugovornik.

Dodaje da je obitelj Cetinski cijelu promociju izvela tako da javnost zaključi kako su upravo oni vlasnici, a Končar, koji je sve plaćao, samo partner.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
31. listopad 2024 08:53