RIJEKA - Bivši ministar Zlatko Komadina u svom prvom javnom istupu nakon ostavke opet je onaj stari. Govori odmjereno, staloženo i s obzirom na okolnosti veoma otvoreno. Potvrdio je svoju kandidaturu za potpredsjednika, no kako kaže svjestan je da bi mu povlačenje s ministarskog položaja moglo umanjiti šansu.
- Postoji bitna razlika između razmišljanja običnih građana i stranačkih ljudi. Izgleda da je Machivelli zašao u političke vode. Puno je tu lobiranja, što je legitimno, no ima i onih koji prelaze granicu dobrog ukusa, kritički je komentirao događanja u SDP-eu uoči skorašnje izborne konvencije.
Na pitanje kako procjenjuje svoje šanse u toj unutarstranačkoj izbornoj utakmici, kaže kako su na sceni nova promišljanja, novi modeli, a i stranka se mijenja.
Iz lokalnog SDP-a konkurenti su mu aktualni ministar Željko Jovanović i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, što znači da ima jaku konkurenciju.
Komadina smatra kako ne bi bilo dobro da se u najuže vodstvo SDP-e preseli cijela Vlada te kao i svojevremeno Linić, podsjeća da se slično dogodilo u vrijeme premijerskog mandata Ivice Račana što nije bilo dobro za stranku. Komadina sutra odlazi na svoje novo radno mjesto u Sabor, a najavljuje i puni angažman u vođenju županijskog SDP-a kako bi stranku pripremio za lokalne izbore.
Premda kaže kako je još uvijek rano o tome govoriti, vjerojatno će se opet kandidirati za mjesto župana. Komentirajući ostavku praktički na samom početku zahtjevnog mandata kaže kako nije mogao znati da će morati birati između zdravlja i dužnosti.
- Kada sam shvatio da ću zbog bolesti s posla morati izostati duže vrijeme , odlučio sam se na ostavku jer sam smatrao neprimjernim i neodgovornim „čuvati“ funkciju s bolovanja.
Na pitanje da li bi se da je ostao ministar suprotno mišljenju premijera borio za nastavak projekta autoceste Rijeka- Žuta Lokva otvoreno kaže - da, borio bih se.
- Taj pravac dio je našeg izbornog programa, daleko je otišao u pripremi a i meni je bilo jasno da se on ne može financirati samo novcem iz proračuna. Studije isplativosti pokazale su da ta investicija pokrivena dvije trećine, a ostatak novca osigurao bi se davanjem ceste u koncesiju.
Bitno je reći da je od svih planiranih cestovnih projekata, a svi su neisplativi, ovaj najmanje neisplativ, kaže Komadina. Što se tiče najave poskupljenja cestarina kaže kako bi se on zalčožio za model uvođenja dvojih tarifa, ljetnih i zimskih.
Inače Komadina se i fizički oporavio, vratio je kilograme, kaže kako je zadnjih dana puno šetao i dobro se osjeća. Razlog zašto se ranije nije pojavio u javnosti je slušanje savjeta liječnika da bolovanje mora „odraditi“ do kraja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....