Ugradnjom posljednjih segmenata rasponske konstrukcije Pelješki most će i fizički povezati kopno s poluotokom Pelješcom. Time će i simbolično Hrvatska biti povezana, a taj bi se pothvat trebao realizirati 28. srpnja.
Kako bi taj rok bio ispoštovan, kineski radnici neumorno rade na mostu, a danas su postavljali posljednje elemente kolničke konstrukcije.
Dosad je završeno 95 posto Pelješkog mosta. Ipak, postavljanjem čeličnih blokova i spajanjem dviju obala most nije gotov.
Slijede radovi na asfaltiranju i opremanju mosta, postavljanje ograde od 3,2 metra koja će podnositi udare juga i bure od 180 kilometara na sat, pa prometna i nadzorna signalizacija...
Most će imati dvije vozne i dvije zaustavne trake. Plato mosta je dosta širok i mogle bi na njega stati četiri trake, ali to je rađeno isključivo radi konstrukcije i torzijske stabilnosti mosta. Pješaci i biciklisti neće moći prelaziti mostom.
Ukupna duljina projekta s pristupnim cestama je 32 kilometra.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....