OTVOREN NATJEČAJ ZA KONCESIONARE

IZNAJMLJUJEMO AUTOCESTE NA 30 GODINA Tko je spreman platiti 22,5 milijardi kuna?

Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture objavilo je danas natječaj za davanje u koncesiju hrvatskih autocesta, s procijenjenom vrijednošću 22,5 milijardi kuna, a rok za dostavu prijava je 15. studenoga
 Bruno Konjević/CROPIX

Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture objavilo je danas natječaj za davanje u koncesiju hrvatskih autocesta, s procijenjenom vrijednošću 22,5 milijardi kuna, a rok za dostavu prijava je 15. studenoga.

Ministarstvo je u Elektroničkom oglasniku javne nabave objavilo obavijest o namjeri davanja koncesije za javne usluge radi davanja koncesije za upravljanje i održavanje hrvatskih autocesta.

O tome je Ministarstvo izvijestilo i na svojim internetskim stranicama, uz napomenu da se dokumentacija koja se odnosi na taj postupak može, uz prethodnu registraciju, preuzeti na stranici Elektroničkog oglasnika javne nabave.

Riječ je o pregovaračkom postupku s prethodnom objavom, a kriterije za odabir ponude je najviša ponuđena naknada za koncesiju.

Davatelj koncesije je hrvatska Vlada, a zainteresirani, koji žele poslati svoju ponudu/prijavu za sudjelovanje, uz ostalo trebaju dokumentirati svoju pravnu i poslovnu sposobnost, prijave moraju dostaviti na hrvatskom i/ili engleskom jeziku, do 15. studenog do 12 sati, kada bi ponude trebale biti i javno otvorene u sjedištu Ministarstva.

Rok trajanja koncesije je 30 godina, a dodatno se navodi da će "točno trajanje koncesijskog razdoblja biti utvrđeno u drugoj fazi pregovaračkog postupka, a procjenjuje se na 30-50 godina".

Hrvatska je Vlada na sjednici 4. srpnja prihvatila model monetizacije javnog duga Hrvatskih autocesta i Autoceste Rijeka-Zagreb kroz dodjelu koncesije za upravljanje i održavanje autocesta na rok od 30 do 50 godina.

Kako je tada rečeno, predloženi model podrazumijeva koncesiju samo na cijelu dužinu izgrađenih autocesta (1.024 kilometara), uz opciju za još 30 kilometara planiranih za izgradnju, ali nipošto se neće moći pregovarati o samo pojedinim, isplativijim dionicama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 13:38