ZAGREB - Strojovođa nagibnog vlaka, što je preklani izletio kod Rudina, u četiri je navrata prijavljivan zbog prebrze vožnje.
Dokumentacija spremna
Prema izjavama putnika, uoči nesreće vlak je jurio preko 100 kilometara na sat.
U postupku se sva krivnja nastoji prebaciti na retardant kojim je špricana pruga, što nije istina - riječi su Ivice Medaka (52), bivšeg direktora poslova Ekologije i zaštite u HŽ Infrastrukturi, kojemu se, s još četvoricom suoptuženih, u Splitu sudi za izazivanje željezničke nesreće, u kojoj je 24. srpnja 2009. poginulo šest, a ozlijeđeno 55 osoba.
Medak je pripremio dokumentaciju, kojom želi ukazati na niz propusta u istrazi: strojovođa nakon nesreće nije alkotestiran, te dokaz da nije uopće kočio. Navodno je vozio barem dvostruko brže od dozvoljenih 40 kilometara na sat.
Stručna ekspertiza
U prilog tvrdnjama da nije odgovoran za nesreću u Rudinama Medak će upotrijebiti i odluku zagrebačkog tužiteljstva kojom je odbačena kaznena prijava za nezakonitu nabavku spornog retardanta kojim je špricana pruga Zagreb - Split. Medak najavljuje i stručnu ekspertizu nagibnog vlaka, izrađenu u Njemačkoj.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....