Molim vas kruh, mlijeko i novine", rečenica je koju su, prije pojave supermarketa, internetskih portala i društvenih mreža, Riječani desetljećima izgovarali prodavačicama u gradskim dućanima. Imena brendova kupci nisu trebali govoriti jer su se podrazumijevala - kruh je bio PIK-ov, mlijeko Tonkino, a novine Novi list, dok je trgovina, po svoj prilici, bila Brodokomercova.
Nije novost da su se vremena promijenila i da te promjene nisu išle u korist riječkih brendova, no puno je prašine među Riječanima, i na društvenim mrežama i na razgovorima uz kavu ili pivo, podigla vijest da društvance kultnih imena gradske svakodnevice postaje siromašnije za jednog člana. Ovaj su mjesec, naime, zatvoreni Tonkini proizvodni pogoni na Škurinjama i ta mljekara, jedina u...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....