KAMPANJA

'HRVATSKA PO MJERI ČOVJEKA' Predsjednica uzela slogan od skupine za brendiranje RH? Članovi grupe kažu da ih nitko ništa nije pitao

'Ne vidim problem, iako me nitko ništa nije pitao', kaže šefica radne skupine Dubravka Sinčić Ćorić
Kolinda Grabar-Kitarović
 Nikolina Vukovic Stipanicev / CROPIX

- Hrvatska po mjeri čovjeka. To je moj cilj! To je moja dužnost - poručila je, među ostalim, Kolinda Grabar-Kitarović prilikom objave službene kandidature. Ujedno je to bila jedna od ključnih poruka njezina govora u Matici hrvatskoj. Govora koji je, kako su rekli njezini suradnici, Grabar-Kitarović sama pisala za tu prigodu. No čini se da je poruku “Hrvatska po mjeri čovjeka” većim dijelom preuzela od radne skupine koja radi na brendiranju Hrvatske.

U travnju ove godine, naime, članovi radne skupine za brendiranje na čijem je čelu Dubravka Sinčić Ćorić, supruga ministra Tomislava Ćorića, u Banskim su dvorima prezentirali smjernice koje bi, kako je tad Grabar-Kitarović rekla, trebale postati podloga buduće kampanje o identitetu Hrvatske. A u smjernicama se navodi esencija brenda - “Hrvatska ima sve predispozicije da postane zemlja po mjeri čovjeka”.

Podjela

Članovi radne skupine s kojima smo razgovarali redom su rekli da ih oko toga nitko ništa nije pitao, no kad je riječ o tome je li im problematičan taj potez Grabar-Kitarović, mišljenja članova su podijeljenja. Predsjednica radne skupine Dubravka Sinčić Ćorić kaže da u tome ne vidi problem.

Suština brenda

- Mi smo bili radna skupina predsjednice, ona je sudjelovala u tome, pa je to i njezin rad. Uostalom, da ona nije inicirala sve to oko brendiranja, ne bismo ni mi to mogli napraviti. Meni je čak simpatično da je to koristila u govoru. To nije zaštićeni slogan, a nije ga ni doslovno prenijela - rekla je Sinčić Ćorić.

Dodala je da je to esencija, suština brenda, na osnovi čega se dalje trebaju razvijati kreativna rješenja. Rekla je kako o tome s njom nitko nije razgovarao, ali da ne vidi ni potrebu za tim. Dizajner Boris Ljubičić također nam je kazao da nije znao da će Grabar-Kitarović tu rečenicu koristiti u svom govoru.

- Nitko me ništa nije pitao oko toga. Ne znam je li i koliko je problem što je ona koristila tu jednu rečenicu. Što se mene tiče, ta rečenica nije dobra ni za brendiranje - rekao je Ljubičić.

Neki članovi, pak, nisu bili zadovoljni što je Grabar-Kitarović za svoju kampanju, bez njihova znanja, iskoristila ono što su radili za brendiranje Hrvatske.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. travanj 2024 19:01