Skupina od 200 Slovenaca i Hrvata trebala se kući vratiti u nedjelju. Prvo im je otkazan jutarnji let, a onda i popodnevni zbog čega su u Egiptu ostali dan duže te nisu stigli na posao, a ni djeca u školu. Za drugo otkazivanje saznali su na aerodromu gdje su proživjeli šestosatnu dramu.
Nakon što je portal Danas.hr objavio ispovijest Zagrepčanke Višnje, koja je opisala detalje ljetovanja iz noćne more, reagirali su iz turističke agencije Eti koja je organizirala putovanje. Obećali su da će svi putnici po povratku u Sloveniju dobiti obavijest o naknadi štete u skladu sa zakonom.
Osvrnuli su se na činjenicu da su putnici ostali bez leta u trenucima kad su već stigli u zračnu luku te odradili sve potrebne kontrole. Putnici su u Ljubljanu trebali sletjeti u nedjelju iza 8 sati ujutro, no taj je let otkazan, a onda i drugi tijekom popodneva.
Iz agencije kažu da su kašnjenja i otkazivanja letova neizbježan dio avioprometa, a tvrde da su u suradnji s aviokompanijom tražili alternative za drugi let, ali svi su kapaciteti bili popunjeni. Svjesni su da je otkazivanje leta izazvalo razočaranje i stres među putnicima, no tvrde da je aviokompanija "brinula o putnicima" te im "osigurala besplatan smještaj u hotelima s uslugom all inclusive".
Prema riječima gospođe Višnje, jedne od 50-ak Hrvata na spornom putovanju, to baš i nije bilo tako. Tvrdi da su djelatnici zračne luke bili bezobrazni prema njima - prvo su vikali na njih, a onda su ih, uz pomoć policije, doslovno istjerali s aerodroma nakon što su se pobunili zbog otkazivanja leta.
"Došla je policija s pištoljima i počeli su vikati na nas ‘van iz aerodroma, ne možete ostati tu‘. Tko želi ostati, baš nas briga koliko ćete tu ostati, nećemo vam dati ni hranu ni vodu", tvrdi razočarana Zagrepčanka koja se tad s ostatkom putnika vratila u hotel.
Iz agencije su također istaknuli kako im je sigurnost putnika uvijek na prvom mjestu. Ipak, Višnja je za Danas.hr ispričala da je dio putnika spavao na ležaljkama na otvorenome nekoliko sati nakon što im je propao prvi "check out" iz hotela te otkazan prvi let toga jutra.
Ipak, osim otkazivanja letova i činjenice da su u Egiptu ostali do ponedjeljka navečer te nisu stigli na posao, a djeca u školu, putnike je naljutila i loša komunikacija s predstavnicima agencije koja tijekom putovanja uopće nije funkcionirala. Iz agencije, s druge strane, ni riječi o tome.
Kako kaže Višnja, četiri predstavnika agencije bili su s njima u Hurgadi, no kad je sve krenulo po zlu, od njih nisu dobivali nikakve informacije. Tek bi koju važnu informaciju rekli jednom putniku koji bi onda svima ostalima to morao prenositi. Do zadnjeg časa nisu znali za otkazivanja letova, kad polijeću niti kad mogu računati na idući let.
Također, u zračnoj luci nisu ih dočekala dva predstavnika kao što je bilo dogovoreno. Nakon toga je krenula šestosatna drama tijekom koje su saznali da im je let otkazan, a na kraju su s aerodroma istjerani.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....