Vijest je opet odlična: hrvatski BDP u prvom je tromjesečju 3,9 posto veći od prošlogodišnjeg. Štoviše, to je tek prva procjena državnih statističara za tromjesečje koje obično prolazi obilježeno siječanjskom depresijom, kada se potrošači, mamurni od božićnog rasipništva, u pravilu odlučuju na apstinenciju. Razlomljena, ta statistika, doduše, otkriva da opet previše očekujemo od turizma, gdje su rezultati zasad slabiji od očekivanih, ali sugerira da su se građani i investitori i tijekom prva tri hladna mjeseca zadržali u ružičastoj zoni optimizma. Crne, padajuće točke, poljoprivredu i industriju, malo će tko spominjati u nekoj od sljedećih izbornih kampanja.
Hrvatske obitelji, čiji su troškovi i dalje najvažnija sastavnica BDP-a, ipak su, čak i...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....