" Jučer su GONG i TIH objavili neistiniti podatak da je "prvog dana kampanje, 17. studenoga, HDZ (…) na oglašavanje potrošio 1.551.720 kuna ". Na mrežnoj stranici GONG-a se još navodi da je riječ o iznosu bez PDV-a. Točan je podatak da je HDZ u prvom danu na oglašavanje potrošio ukupno 1.015.491,46 kuna i to s uključenim PDV-om. Kako GONG i TIH na temelju analize izvjesne Promocije plus barataju podatkom koji je doslovno dvostruko veći od realnog, pozivamo ih da trenutno prestanu s objavama neistinitih podataka narušavati ravnopravnu izbornu utakmicu i podizati netransparentnost kampanje", stoji u priopćenju HDZ-a.
HDZ je objavio da su u prvom danu izborne kampanje "u lipu precizno, na oglašavanje potrošili 1.015.491,46 kuna s uključenim PDV-om (825.602,81 kuna bez PDV-a)".
"Svako mjerenje koje pokazuje drugačije i prijavljuje dvostruko veći iznos ili je metodološki neispravno ili je zlonamjerno. Kako god bilo, takvo mjerenje nije vjerodostojno i narušava transparentnost ovih izbora te ćemo se obratiti DIP-u sa zamolbom da ovu situaciju primjereno riješi", ističu iz HDZ-a.
Također, iz HDZ-a su najavili da če od Državnog izbornog povjerenstva tražiti jasan stav o uvjetima oglašavanja koje objavljaju i odobravaju mediji.
"Svakom poznavatelju prakse u medijskoj industriji poznato je, naime, da su popusti tržišna činjenica, a ne donacija. Riječ je o komercijalnom alatu kojim se mediji u tržišnoj utakmici natječu, čine to neprekidno prema svim komercijalnim oglašivačima te su ista pravila odlučili primijeniti i na političke stranke. Kada to ne bi bilo tako onda bi uprave tih medija morale o navodnim donacijama, kako ih GONG i TIH ovdje krivo tretiraju, donositi posebne odluke, a iza toga bi morala stajati i njihova jasna i nedvosmislena namjera da kao simpatizeri različitih političkih opcija njima pomažu donacijom. Jasno je da u komercijalnim uvjetima koji se svima jednako dodjeljuju s obzirom na količinu, ili u nekim slučajevima čak i bez obzira na količinu, ovakve namjere i djelovanja nema, i ti popusti nisu nikakvo pogodovanje već uvriježeni komercijalni alat", piše u priopćenju.
"Mjerenja koja se bave isključivo 'rate card-om' kao jedinim i isključivim temeljem, a prema kojem nitko u industriji, zapravo, ne kupuje medijski prostor, nemaju veze s realnim troškovima financiranja kampanja. Ta mjerenja začinjena još i metodološkom neispravnošću dovode do upravo ovoga što su GONG i TIH napravili – pustili su u javni prostor neistinu koja se kasnije teško može ispraviti", navodi se u javnom reagiranju HDZ-a na priopćenje GONG-a i TIH-a. "Jedino je DIP mjerodavan za nadzor financiranja političkih aktivnosti, a svi drugi koji se guraju na to područje ne bi to smjeli raditi ovako neodgovorno i štetno po sudionike izborne utakmice", zaključuju u Izbornom stožeru HDZ-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....