ZAGREB - Švedski tekstilni gigant H&M je tijekom nepuna dva mjeseca poslovanja u Hrvatskoj i to u samo dvije zagrebačke trgovine ostvario prodaju od čak 50 milijuna kuna, piše Poslovni dnevnik.
Podaci su to koji se mogu iščitati iz polugodišnjih rezultata H&M grupe za period od 1. prosinca do 31. svibnja 2011. godine.
Kako je H&M u Hrvatskoj otvorio prvu prodavaonicu 7. travnja, a drugu tjedan dana kasnije prodaja u iznosu od 62 milijuna švedskih kruna (6,83 milijuna eura) za samo sedam tjedana izvrstan je rezultat.
Usporedbe radi, H&M je u Sloveniji, prema posljednjem šestomjesečnom izvještaju iz Stockholma, ostvario prodaju u iznosu od 240 milijuna kruna (26,45 mil. eura), ali tamo ima čak 13 trgovina.
Članak u cijelosti pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....