ODAO GA FACEBOOK

FOTO: ŠKORO PRIJAVIO DA JE ZA DRUŠTVENE MREŽE POTROŠIO NULA KUNA, ALI... Sam pogled na podatke koje je objavio Facebook otkriva drugu priču

 
 Davor Pongračić / CROPIX

Prema Financijskom izvještaju o finaciranju izborne promidžbe, predsjednički kanddidat Miroslav Škoro potrošio je 2.754.206,15 kuna. Riječ je o podacima u službenom izvještaju koje je na svojim stranicama objavilo Državno izborno povjerenstvo, a na temelju podataka koje su dobili od Škorina izbornog stožera.

U tom izvješću, u rubrici “Usluge promidžbe i informiranja”, navodi se da je Škoro za promidžbu na društvenim mrežama potrošio točno nula kuna.

No s time se ne slažu podaci koje je objavio Facebook. Prema njihovu izvještaju, službena stranica “Miroslav Škoro” na oglase “povezane s društvenim pitanjima, izborima ili politikom” potrošila je 10.727 eura.

Također, prema tom izvještaju oglas pod nazivom “Miroslav Škoro - sad il' nikada” počeo se emitirati 31. srpnja 2019. i više nije aktivan, a broj prikazivanja bio je između dvije i tri tisuće puta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 01:00