„Mene je bilo sram sjediti s turistima iz drugih država u ovakvom autobusu“ – tako glasi posljednja rečenica pisma koje je čitatelj poslao kolegama iz Zadarskog, uz kojega je priložio i fotografije, a radilo se, kako tvrdi, o autobusu zadarske „Liburnije“ kojim se vozio iz centra grada na zadarsku Zračnu luku.
- Želim s vama podijeliti iskustvo vožnje shuttle busom Zadar grad - Zračna luka. U ponedjeljak, 20. svibnja, u jutarnjim satima krenuo sam na vožnju sa stajališta u gradu (bivši kolodvor) sa shuttle autobusom prema Zračnoj luci Zadar. S obzirom da su aerodromi u svijetu primjeri čistoće i urednosti ostao sam šokiran stanjem shuttle autobusa koji je došao po nas. Volio bih kad bi ste mogli pitati nekog u Zračnoj luci ili Liburniji je li ovo standard s kojim želimo dočekivati goste iz cijeloga svijeta koji dolaze u naš grad i kojima je to doslovno prvi kontakt s našim gradom. Iz slika ćete se moći uvjeriti o kakvom se stanju autobusa radi – napisao je čitatelj, koji se osvrnuo i na plaćenu autobusnu kartu za koju nije dobio račun.
- Prilikom kupnje karte, koja košta 25 kn, nakon sto sam vozaču dao novce za kartu, rekao mi je da samo produžim dalje i da se ništa ne brinem jer mu je sistem koji printa karte spor pa da ne zadržavam red. Kad sam sjeo na svoje mjesto nastavio sam promatrati kojom brzinom karte izlaze drugim putnicima i nisam primijetio da je bilo ikakvih smetnji, dapače karte su izlazile u roku 2-3 sekunde nakon što bi on pritisnuo tipku na uređaju. S obzirom da ja kartu nisam dobio mogu jedino pretpostaviti da su novci završili u džepu vozača – naveo je čitatelj, stavljajući ipak u prvi plan sramotno stanje unutrašnjosti autobusa koji izgleda kao da je za otpad.
Direktor zadarske „Liburnije“ Edvin Šimunov rekao je da na toj liniji ne prometuje takav autobus, već reprezentativno vozilo, čije nam je fotografije i poslao. Međutim, istaknuo je da ipak treba provjeriti da li se toga dana dogodila neka zabuna.
- Potpuno se slažemo da slike koje smo vidjeli ne pokazuju niti minimalne uvjete za prijevoz putnika, a mogu samo reći kako svi naši vozači, prometnici, čistačice i tapetar imaju najstrože upute promptnog otklanjanja svih uočenih nedostataka. No u svakom slučaju dodatno ćemo istražiti ovu situaciju kako bismo otklonili svaku sumnju ili se u konačnici duboko ispričali – kazao nam je Šimunov.
- Za identifikaciju spornog autobusa potreban nam je garažni broj autobusa (tri znamenke na stražnjem i prednjem dijelu autobusa), ili registarska oznaka, ili točno vrijeme događaja, opis vozača i slično – kazao je Šimunov, iako se dio tih podataka navodi u pismu čitatelja.
No Šimunov je ustvrdio da „na prvu“ na fotografijama ne prepoznaje niti jedan „Liburnijin“ autobus, te su iz „Liburnije“ poslali i fotografije autobusa kojeg koriste za liniju prema Zračnoj luci.
- Prema članku 25. St. 1. točki 1. Pravilnika o broju članova posade motornog vozila i stručnom osposobljavanju i poučavanju vozača, isti je dužan provjeriti izgled vanjske i unutarnje strane autobusa (urednost i čistoću), te se svako zanemarivanje ove obveze smatra osobitom teškom povredom obveze iz radnog odnosa kako stoji u članku 11. Pravilnika o radu broj: 01-192/15 od 25. veljače 2015. godine, a koja može imati za posljedicu i otkaz radnika – precizno je naveo Šimunov, koji je ponovio da će, nakon istrage provedene u petak, poduzeti dodatnu istragu, piše Zadarski.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....