UOČI IZBORA

Financial Times: Bandić vodi nacionalističku kampanju

 Goran Mehkek/Cropix

ZAGREB – Korupcija je bila najvažnija tema predizborne kampanje u Hrvatskoj koja završava u nedjelju, kada Hrvati izlaze na birališta i biraju predsjednika koji će ih vjerojatno uvesti u Europsku uniju, piše Financial Times.

Svih 12 kandidata obećalo je kako će iskoristiti svoj utjecaj za poboljšanje životnog standarda te vraćanje narušenog ugleda Hrvatske u Bruxellesu, sjedištu Vijeća Europske unije.

Navode procjene analitičara, kako bi kampanja mogla postati agresivnija i osobnija u drugom krugu, jer najveći kandidat prema predizbornim anketama Ivo Josipović vrlo vjerojatno neće izboriti pobjedu u prvom krugu.

Za Ivo Josipovića pišu kako nema većeg iskustva u politici, ali da njegova karijera nije okaljana optužbama za korupciju, za razliku od drugih kandidata.

Financial Times prenosi istraživanje Pulsa prema kojemu Josipović vodi s 31 posto glasova, a drugi je zagrebački grdonačelnik Milan Bandić sa 17 posto glasova.

Navode kako je Bandić bivši socijaldemokrat koji kampanju vodi s nacionalističkim predznakom koji bi mogao odnijeti većinu glasova Hrvata u Bosni i Hercegovini.

FT piše kako HDZ, zbog brojnih skandala koji se vezuju uz javnu nabavu, nije uspio okupiti dovoljan broj birača uz njihova kandidata Andriju Hebranga. (A.V.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
30. listopad 2024 05:53