ZAGREB - Oni su ti koji se jednoga dana udare po čelu i izbace slogan koji pamtite cijeloga života. Koji nas raznježe ili nasmiju prodajući nam proizvode s puno stila i duha, artikuliraju trenutak i idejama povezuju publiku. Oni su smislili reklame i oglase koji su nam se uvukli u svakodnevicu. Javnost ih rijetko poznaje jer je običaj struke nagrađivati reklame i reklamne agencije. Večeras su prvi put, na novom nezavisnom festivalu kreativnih komunikacija Sudnji dan, kreativci prozvani imenom i prezimenom. Žiri od čak 205 profesionalaca birao je među više od 1000 prijavljenih radova, u 24 kategorije.
Najbolji dizajn
Najboljom od svih proglašena je dizajnerica Iva Babaja, čija je fenomenalna ideja o Zagrebu kao vremenskom stroju stvorila TV reklamu za 150. obljetnicu Croatia osiguranja. Znate je, ona u kojoj Relja Bašić sreće sebe kao gospona Fulira, u kojoj klinac skejta po zagrebačkoj ulici s početka stoljeća...
Sjajna animacija
Glumac Emir Hadžihafisbegović publiku je, pak, osvojio ulogom u VIP-ovoj kampanji Tomato. Za lik dosadnog susjeda, Darinkina muža, prvi je čovjek nagrađen za najbolju glumu u reklami. Sudnji dan podijelio je nagrade u još nekim relevantnim, ali još zapostavljenim kategorijama. Najbolji viralni video tako je smislila Lidija Čakanić, a svi ga znaju zbog histerično smiješnog Renea Bitorajca koji imitira Stephanea Machija u Ledovoj kampanji za nagradnu igru “U sladoledu je spas”. Kompozitor Luka Zima nagrađen je za raskošnu glazbu u reklami za Kraševu Bajaderu, Luka Pervan sa “Zar i ti Cine Max?” nagrađen je za najbolji naslov oglasa, Boris Goreta i Vladimir Dostal za fascinantnu animaciju povijesti nastanka izvorske vode Jana Jane.
TKO IH JE OSMISLIO
Ambalaža
Boris Matešić i njegov tuljac za majice lega-lega pobijedili su u najljućoj konkurenciji na festivalu
Mlada nada
Ivan Orin Vrkaš, kojega su u svijetu već otkrili kao novu zvijezdu, pobijedio je sa serijom plakata za Gavellu
Tiskani oglas
Ženska soba, Centar za žrtve seksualnog nasilja. U novinama gledate sliku lijepe žene, a kad ih okrenete prema svjetlu, na oku žene pojavljuje se masnica. Zajedno sa sloganom “Iznesite problem na svjetlo dana”, smislio je Vanja Blumenšajn
Direktna komunikacija
“Frizitka”, vizitka salona ZIG-ZAG kojoj možete napraviti frizuru, ideja je Nenada Vukušića
Slogan
“Uvijek treba imati plan B”, naravno za časopis PlanB. To je vrhunski minimalizam Mateja Huljeva
Web banner
“Bobice” za Dukatov novi jogurt, Andreja Radišića i Vedrana Gulina
Najbolje ime
VISit za turističku zajednicu Visa, ideja je Vlatka Pejića
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....