VOĆNO PIVO PRIJETI

Coca Cola uzvraća udarac radlerima: U kafićima pojeftinjuje na 8 kuna!

Prema nekim podacima, prodaja gaziranih pića u kafićima je prepolovljena
 Pongračić/CROPIX

ZAGREB - Zbog velikog udara koji su u nekoliko mjeseci na tržištu gaziranih sokova napravila voćna piva, tzv. radleri, Coca Cola je krenula u marketinšku kampanju u kojoj ugostiteljima nudi niže prodajne cijene. Cilj joj je da svoje brendove ponudi u kafićima i restoranima po cijeni od samo osam kuna. Coca Colini brendovi su se do sada u kafićima prodavali uglavnom po cijeni od deset, 12 ili više kuna. Nekoliko zagrebačkih ugostitelja potvrdilo nam je da su im Coca Colini menadžeri ponudili niže cijene, a prema neslužbenim informacijama, na ovakvo radikalno spuštanje cijena Coca Cola se odlučila zbog navodnog pada prodaje segmenta njihovih gaziranih sokova oko 30 posto.

Akcija Coca Cole

Nenad Šepak, predsjednik Udruženja ugostitelja grada Zagreba, također je potvrdio da Coca Cola ima akciju koja, kako kaže, ide na ruku i potrošačima i ugostiteljima. U samoj kompaniji veliki pad prodaje demantiraju i tvrde kako su zadovoljni prodajom, no neizravno su nam ipak potvrdili da imaju promidžbenu akciju s ciljem povratka potrošača u kafiće. Kako tvrde, ta akcija nema veze s pojavom radlera.

- Zadovoljni smo ovogodišnjim prodajnim rezultatima koji, kako pokazuju podaci za prvih šest mjeseci, nisu bitno različiti u odnosu na prošlu godinu, tvrdi Dario Šalić, rukovoditelj prodaje za Hrvatsku u Coca Coli HBC Hrvatska. Kaže kako, prema podacima kojima raspolažu, ove godine gotovo upola manje potrošača kupuje u ugostiteljskom prodajnom kanalu i to ponajprije zbog krize.

- Unatoč tome, u kategoriji gaziranih pića Coca Cola trenutačno drži čak 85 posto udjela. To pokazuje da smo zadržali naše vjerne potrošače i da imamo razloga biti zadovoljni, kaže Šalić. U Coca Coli priznaju kako su, da bi potaknuli potrošače na vraćanje u ugostiteljski prodajni kanal, u posljednjih mjesec neke proizvode prodavali po promocijskoj cijeni.

Rast i u lipnju

Šalić ističe kako Coca Cola nastavlja bilježiti stabilan i održiv rast u prodajnim rezultatima, u odnosu na prošlu godinu. Tako je, prema njegovim riječima, u prvih pet mjeseci ove godine taj udjel porastao tri posto.

Cijeli članak pročitajte u tiskanom izdanju

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 12:00