Mario Kelentrić, vozač Cammea , podnio je dvije prijave USKOK-u protiv svog poslodavca. Uz te prijave, taksi Cammeo je od travnja prošle godine, kada je počeo voziti na zagrebačkim ulicama, prijavljen Državnom inspektoratu čak 68 puta.
Inspektori za radne odnose obavili su 32 nadzora zbog prijava prekovremenog rada, neisplate plaća i posebnih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa. Upravo su zbog toga inspektori podnijeli i pet optužnih prijedloga.
Prejaki automobili
- Godišnji odmori nisu plaćeni, bolovanja nisu dopuštena, prisiljeni smo pod prijetnjom otkaza potpisivati raznorazne ugovore poput bjanko zadužnica te aneksa ugovora prema kojima se vozačima minimalna plaća sa 3200 smanjuje na 2200 kuna - rekao nam je Mario Kelentrić.
I gospodarski inspektori obavili su 36 nadzora nakon kojih je podignuto šest optužnih prijedloga, podneseno 17 prekršajnih naloga i doneseno 18 rješenja o zabrani obavljanja djelatnosti.
To ne čudi vozača Kelentrića, koji uskoro namjerava dati otkaz u Cammeu.
- Ulje se ne mijenja nakon 50.000 kilometara, zbog čega otkazuju motori koji se poslije naplaćuju zadužnicama. Dvadesetogodišnji dečki voze prejake automobile, za čiji volan prema zakonu ne bi smjeli sjesti - dodaje Kelentrić.
Toga su svjesni i u Sindikatu hrvatskog vozača koji je podnio 30 tužbi protiv Cammea.
Nekorektno poslovanje
Apeliraju na institucije da obave svoj posao jer ne žele da se nekorektno poslovanje tvrtke nastavi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....