STVARANJE OSOBNOSTI

BERNARDIĆ U GODINU DANA PROMIJENIO ČAK SEDAM PR-ovaca Otkriveno tko su idejni začetnici slavnih poruka o zelju, čokoladama, kiši u Zagrebu...

 
 Ranko Šuvar / CROPIX

U samo godinu dana predsjednik SDP-a Davor Bernardić promijenio je čak sedam osoba koje su u SDP-u bile angažirane za odnose s javnošću, a neke od njih radile su isključivo na rejtingu Bernardića osobno. Njihov popis na društvenim mrežama objavio je Dominik Etlinger, bivši glavni tajnik zagrebačkog SDP-a.

“U godinu dana PR za Davora Bernardića radili su ili rade: Danica Juričić, Zoran Torbica, Tanja Džido, Mario Aunedi Medek, Dragana Radusinović Tafra, Đurđica Klancir, Siniša Jagodić. Definitivno je problem u njemu, bezidejnosti, nedostatku sadržaja. Tu PR jednostavno ne pomaže”, napisao je Etlinger.

Suradnik iz Beograda

Na njegovu objavu reagirala je Danica Juričić, navodeći da nikada nije radila za Davora Bernardića te istaknula da joj Bernardić nije dao raditi. Naime, Danicu Juričić na mjestu glasnogovornice SDP-a angažirao je bivši predsjednik stranke Zoran Milanović, i to nakon što je Ivo Josipović, kojem je bila glasnogovornica na Pantovčaku, izgubio predsjedničke izbore. Kada je Bernardić došao na čelo SDP-a, zatečenoj glasnogovornici nije ukazao povjerenje. Juričić je bila jedna od osnivačica sindikata u SDP-u, no svejedno je na kraju dobila otkaz.

“Fejk socijaldemokratski Satiričar koji ne razumije da svaki zaposlenik(ca), pa i iz SDP-a Hrvatske, ima pravo štititi radna prava iz ugovora u skladu sa zakonom i Ustavom, pa čak i preko sindikata”, napisala je Juričić koja je pokrenula radni spor protiv SDP-a u reakciji na Etlingerovu objavu.

Suradnja s Beograđaninom Zoranom Torbicom nikada nije bila do kraja razjašnjena. Riječ je o osnivaču portala Novaenergija.net i organizatoru brojnih regionalnih konferencija koje su se bavile trendovima u telekomunikacijama i medijima. Navodno je on stajao iza “slavnih” Bernardićevih tvitova o kiši u Zagrebu i kiselom zelju. Svojedobno je Torbica demantirao da ga je SDP angažirao na bilo koji način, ali je rekao da je prijatelj s Bernardićem koji mu je trebao biti sudionik jedne konferencije koju je pripremao za kraj prošle godine.

Diplomski rad

O Tanji Džido, specijalistici digitalnog marketinga i osnivačici portala Shhhefica, ne zna se gotovo ništa. Prema Etlingeru, Džido je pisala o Bernardiću seminarski ili diplomski rad, nakon čega ju je angažirao. Kakvi su bili rezultati tog angažmana, nije znao.

Ime Marija Aunedija Medeka javilo se u vrijeme lokalnih izbora, kada je SDP angažirao agenciju Media Val u kojoj je Medek direktor i partner na kampanji. Medek je otkazao suradnju SDP-u i Bernardiću nakon što je predsjednik te stranke u svibnju prošle godine bio predmet ismijavanja s objavama selfieja s Dorina čokoladicama, a onda i kiselim zeljem, čime je pokušao poslati političke poruke o Agrokoru. Navodno su Bernardićevi tvitovi s romantičnim porukama o Zagrebu na kiši bila kap koja je prelila čašu. Medek se, naime, javno od toga ogradio, poručivši da s tim Bernardićevim porukama nema nikakve veze.

Kratka suradnja

Dragana Radusinović Tafra, novinarka koja je godinama pratila gospodarstvo, jedno je vrijeme u SDP-u trebala preuzeti stranačku komunikaciju s medijima. Ta se suradnja također nije ostvarila na dulje staze, pa je Radusinović otkazala suradnju Bernardiću.

Dolazak Đurđice Klancir, dugogodišnje iskusne novinarke i urednice, trebao je značiti zaokret u SDP-ovim komunikacijama te unijeti ozbiljnost i sadržajnost u poruke koje izlaze iz najveće oporbene stranke. Čini se, međutim, da je Klancir za Bernardića preozbiljna, a nije mu ni preko noći podigla rejting, pa je angažirao Sinišu Jagodića. Riječ je o stručnjaku za politički marketing, bivšem savjetniku Stjepana Mesića i bivšem glasnogovorniku Dinama. Jagodić je potvrdio njihovu suradnju, a očigledno on stoji iza cijele Bernardićeve kampanje o satiri radi koje je postao glavni predmet ismijavanja na društvenim mrežama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 03:28