NOVO 13:04 Đerđa Dilber je na Županijskom sudu u Šibeniku kazala kako ona i Horvatinčić svaki mjesec obilaze grobove poginulih Talijana, te kako su im u mjestu gdje su pokopani platili misu za cijelu godinu unaprijed.
Tvrdi da nije vidjela sudar jer je bila leđima okrenuta provi broda, no vidjela je da je prije nesreće Horvatinčića uhvatila slabost te mu je klonula glava, ali nije se mogla sjetiti koliko je vremena proteklo od tog trenutka do nesreće.
Posvjedočila je kako je poduzetnik inače, pa tako i ujutro na dan nesreće 16. kolovoza, imao glavobolju, zbog čega je popio nekoliko tableta.
Tužiteljstvu je odgovorila kako nema nikakva tehnička znanja o načinu rada broda.
Na upit je li na dan sudara bilo kakvih neispravnosti na brodu, svjedokinja je odgovorila da ne zna, no, kada su joj Horvatinčićevi odvjetnici uputili isto pitanje, prisjetila se kako je bilo problema s autopilotom. Kazala je i kako je neposredno nakon sudara nakratko vidjela jedrilicu, ali je vrlo brzo okrenula glavu.
Njezino je svjedočenje isprovociralo Federica Salpietra, sina poginulih Talijana Francesca Salpietra i Marielle Patella, koji je Đerđi Dilber zapljeskao, pa ga je sutkinja Maja Šupe udaljila iz sudnice.
---------------------------------------------
10:12 - Djevojka poduzetnika Tomislava Horvatinčića, Anica Dilber Đerđa pojavila se na sudu u Šibeniku.
Posljednji put kada je bila pozvana, ispričala se zbog nedolaska i kao opravdanje je poslala medicinsku dokumentaciju Odjela za psihijatriju bolnice Rebro, po kojoj ona nije sposobna svjedočiti.
Anica Dilber Đerđa jedina je živa neposredna svjedokinja nesreće u kojoj je 16. kolovoza 2011. život izgubilo dvoje talijanskih nautičara
---------------------------------------------
ŠIBENIK - Danas se na Županijskom sudu u Šibeniku nastavlja suđenje poduzetniku Tomislavu Horvatinčiću. Horvatinčića se tereti da je 16. kolovoza 2011. godine kod Primoštena skrivio pomorsku nesreću i smrt dvoje talijanskih nautičara, supružnika Francesca Salpietra i Marielle Patella, javlja HRT.
Na posljednjem ročištu najvažnije je bilo svjedočenje koordinatora nadgledanja i kontroliranja pomorskog prometa u Splitu Ivana Pavušića koji je kazao kako je radarski sustav evidentirao položaj i brzine jedrilice na kojoj su bili poginuli Talijani, ali i Horvatinčićeva glisera. Vodeći se podacima koje je očitao radar, Pavušić je posvjedočio kako je jedrilica vozila brzinom od samo četiri čvora, a Horvatinčić brzinom od 26 čvorova. Radar nije uspio snimiti brodove u trenutku sraza zbog fizičke prepreke, no snimio je ostatak njihove putanje.
Horvatinčić je pitao svjedoka je li, prema podacima radara, u ijednom trenutku prije ili za vrijeme nesreće njegov gliser bio bliže od 300 metra od obale, na što je Pavušić odgovorio da nije, javlja HRT.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....