PROMJENE U VRHU TVRTKE

Ana Hanžeković Krznarić predsjednica Uprave Hanza Medije, a Zorica Vitez Sever i Igor Cenić članovi

Vitez Sever je, uz ostalo, direktorica Korporativnih poslova, a Cenić direktor prodaje oglasnog prostora

Igor Cenić, Ana Hanžeković Krznarić, Zorica Vitez Sever

 CROPIX

U vrhu najveće medijske kompanije u Hrvatskoj, Hanza Medije, u utorak su provedene važne kadrovske promjene. Nadzorni odbor na svojoj je sjednici donio odluku o promjeni u upravljačkoj strukturi tvrtke.

Ana Hanžeković Krznarić, dosadašnja članica Uprave, postala je predsjednica Uprave Hanza Medije.

Na mjesto članova Uprave imenovani su Zorica Vitez Sever, prokuristica, direktorica Korporativnih poslova i foto&video servisa Cropixa, te Igor Cenić, direktor prodaje oglasnog prostora.

Zorica Vitez Sever pridružila se Hanza Mediji 2015. na mjestu direktorice korporativnih poslova odgovorne za pravne i opće poslove te ljudske resurse, a od 2020. i za foto&video servis Cropix te od 2022. i za Hanza TV. Prokuristicom je imenovana 2019., a unutar Hanza Medije još je obavljala funkcije članice Uprave Sportskih novosti i zamjenice predsjednika NO-a Slobodne Dalmacije. Karijeru je počela u Odvjetničkom društvu Hanžeković i partneri d.o.o., a nastavila je na raznim rukovodećim pozicijama pravnih poslova unutar Genera grupe. Diplomirala je na Pravnom fakultetu u Rijeci. Članica je Izvršnog odbora HUP - Udruge novinskih izdavača.

Igor Cenić je od 2015. zadužen za marketing i prodaju oglasnog prostora Hanza Medije. Karijeru je počeo kao prodajni predstavnik u Đuri Đakoviću, a od 1997. bio je na mjestu pripravnika u Ministarstvu pravosuđa - Općinskom državnom odvjetništvu u Zagrebu. Od 2000. poslovni put nastavlja u marketingu u vodećim telekomunikacijskim tvrtkama na pozicijama direktora marketinga. U Hanza Mediju je došao s pozicije direktora marketinške agencije Da. Diplomirao je na Pravnom fakultetu u Zagrebu i magistrirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Hanza Media izdaje više od 30 tiskanih izdanja i 20 digitalnih izdanja, među kojima su troje dnevne novine, vodeći portali te više od 20 magazina, s ukupnim dosegom od tri četvrtine internetske populacije u Hrvatskoj.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. rujan 2022 16:31