TV GLEDANOST ZA SILVESTROVO

650 tisuća gledatelja uz Cro Copa, HRT zabavnim emisijama vraća stari sjaj

Nova TV je i u 2018. ušla s najboljim rezultatima gledanosti ispraćaja stare godine. Na toj komercijalnoj televiziji jednostavno su ponovili svoj stari recept i u 21.30 krenuli s programom “I godina nova 2018.” koji bez puno filozofiranja nudi općenarodnu zabavu uz mnoštvo glazbe i pokoji skeč.

Taj peti polusatni show koji je potrajao do 00.30 pratilo je više od 541 tisuću ljudi. Ipak, apsolutno najgledaniji program te večeri bio je prijenos senzacionalnog meča Mirka Cro Cop Filipovića koji je na Rizin Fighting Grand Prixu pobijedio Kosaku. Tako je Filipović ne samo “razvalio” svog protivnika nego i sve druge programe jer je njegovu borbu koja je, istina, trajala samo 15-ak minuta oko 21 sat gledalo 668 tisuća ljudi, što znači 16,3 posto svih gledatelja u Hrvatskoj. I ostali mečevi Novoj TV donijeli su odlične rezultate koji su se kretali oko pola milijuna ljudi, a 550 tisuća njih provelo je gotovo sat vremena uz seriju “Lud, zbunjen, normalan”, s kojom je ta komercijalna televizija i počela svoj novogodišnji program.

Čini se da su i na HTV-u na najboljem tragu da svom programu za doček Nove vrate stari sjaj. To dokazuju i rezultati gledanosti, ali i pohvale koje su im stigle sa svih strana što se tiče kvalitete emisija, posebno kada je bila riječ o posebnom izdanju njihova showa “A strana”. A one su im stigle iz cijele regije. Čini se da je jedina mana te emisije bila što je išla paralelno kad i nastup Cro Copa, jer show je bio odrađen besprijekorno u najboljoj maniri naslijeđa velikog Antona Martija. Dvosatno izdanje “A strane” gledalo je više od 345 tisuća ljudi, no najbolji rezultat postigla je “Pljesak, molim”, parodija talent showova s kojom su progurali jeftiniju zabavu za pučko veselje uz vođenje Miroslava Škore. Time su privukli 370 tisuća ljudi, dok je posebno novogodišnje izdanje kviza Joška Lokasa koji je startao u 20 sati gledalo 360 tisuća ljudi.

RTL se već godinama drži filmskog programa kada je je u pitanju Silvestarska noć. Tu su gledanosti najmanje, ali i ulaganja. Krenuli su s komedijom “Krađa identiteta” (151 tisuća gledatelja), nastavili s emisijom “Najbolje reklame svijeta” (79 tisuća), a ponoć dočekali uz “Lažljivca” s Jimom Carreyjem (gotovo 60 tisuća gledatelja). No za tu komercijalnu televiziju dobri rezultati tek slijede jer 12. siječnja počinje Europsko prvenstvo u rukometu koje prenosi RTL.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 12:14