SREĆA U NESREĆI

Kerumov nećak, nakon što je razbio Ferrari, prijavljen zbog prevelike brzine, previše promila i previše 'konja'

Jakov, kao vlasnik vozila, bratu Josipu zbog njegove dobi nije smio dopustiti sjedanje u automobil koji je prema zakon presnažan za njega
 Feđa Klarić/CROPIX

SPLIT- Josip Kerum, dvdesetogodišnji nećak splitskog gradonačelnika Željka Keruma i sin njegova brata Jure, Uskrs će pamtiti po prometnoj nesreći iz koje je živu glavu na sreću izvukao, slupao skupocijeni Ferrari F430 Spider, počinio milijunsku štetu i u konačnici zaradio niz obaveznih prekršajnih naloga zbog prekoračenja brzine, konzumacije alkohola, ali i činjenice da se tako mladi vozač nije smio ni naći za upravljačem divlje jurilice.

Do nesreće je došlo kada je mladi Josip na autocesti A1 kod Šestanovca, u nedjelju ujutro izgubio kontrolu, sletio izvan kolnika i s prednjim desnim dijelom snažno udario u metalnu zaštitnu ogradu. Od siline udara Ferrari se odbija od ograde i rotira na cesti , a potom ponovo udara u zaštritnu ogradu lijevim dijelom vozila. Prednji tio bolida potpuno je uništen, a mladić koji je sam bio u automobilu, na sreću ostao je neozljeđen.

Neodgovorni mladi Kerum „za svoje će grijehe pred zakonom odgovarati“, ali kazne neće biti lišen ni vlasnik vozila i drugi gradonačelnikov nećak Jakov Kerum, Josipov stariji brat. Naime, preko njegove je braniteljske povlastice splitski gradonačelnik Kerum, skupocijeni bolid i nabavio, zbog čega je svojedobno bila podignuta velika medijska prašina.

Jakov, kao vlasnik vozila, bratu Josipu zbog njegove dobi nije smio dopustiti „mladenačku igru s gasom“ budući da Ferrari kojim je upravljao ima čak 483 konjske snage što bitno premašuje limit dopušten mladim vozačima. Oni, zakon kaže, ne bi smjeli sjesti u automobil s više od 102 konja, pa vlasniku vozila slijedi novčana kazna koja može iznositi od jedne do tri tisuće kuna.

Iako tragovi akrobacija i kočenja na cesti postoje, koliko je Kerumov nećak prekoračio brzinu za sada su nedostupne informacije, no poznato je da bolid kojim je upravljao može „letjeti“ maksimalnom brzinom od 315 kilometara na sat. Neslužbeno saznajemo da se slupani Ferrari koji inače stoji 220 tisuća eura, popravljati ne isplati jer je pretrpio milijunsku štetu. No, bitnije od izgubljenih milijuna sigurno je život mladića kojeg je od tragedije spasio pojas. Ostaje upitno što bi se dogodilo da je u trenutku nesreće kojim slučajem cesta nije bila prazna?

Ovo je tek jedan u nisu primjera kako se djeci bogatih i moćnih obitelji u ruke daje upravljanje ubojitom igračkom kojom u opasnost dovode ne samo svoje već i druge živote. Najčešće su to djeca kojoj je sve dostupno, kojima oprašta i obitelj, a i dijelom i zakon pa čak i kada izazovu nesreću s novcem nemjerljivim - smrtnim posljedicama.

Makarska nikada neće zaboraviti slučaj Ivana Primorca, maloljetnika koji je bez vozačke dozvole luksuznim BMW-om usmrtio dvije šesnaestogodišnje Makaranke. Osuđen je na dvije i pol godine zatvora, no Izvanraspravno vijeće Županijskog suda u Splitu, kaznu mu za dva izgubljena života smanjilo na 6 mjeseci.

Sin tajkuna Željka Žužića vozio je 200 km na sat sa čak 2.15 promila alkohola u krvi te u Velikoj Gorici skrivio nesreću u kojoj je poginula devetnaestogodišnjakinja dok je njezin mladić iz nereće izašao s teškom ozlijedom kralježnice.

Glumica Ena Begović poginula je u nesreći na Braču u kojoj je vozač bio njen posinak, tada devetnaestogodišnji Leo Radeljak. Teretilo ga se za izazivanje prometne nesreće sa smrtnom posljedicom iz nehaja. Nakon dugog suđenja mladić je oslobođen optužbe.

Poznat je i slučaj mladog pjevača Josipa Katalenića, sin nekadašnjeg zamjenika ministra za obrt koji ima zavidnu kolekciju od dvadesetak prometnih prekršaja, tri prometne nesreće i jednu ozljeđenu pješakinju. To su tek neki s dugačke liste djece poduzetnika ili pak poznatih za čije bi greške prije svega odgovornost snositi trebali roditelji ma kako se zvali i ma čime se bavili.

Vozni park Željka Keruma

Slupani Ferrari neće baš ugroziti impozantan Kerumov vozni park. Jer je poznato da Kerum mijenja automobile češće nego cipele. Bilo da je riječ o crvenom Ferrariju, model 599 GTB Fiorano koji se navodno vodi na šibenskog poduzetnika Josipa Stojanovića, vlasnika trgovačkog lanca Jolly JBS, BMW-u serije 7, Mercedesu S500, Mecedesovom terencu ML ili pak Mercedesovoj bijeloj limuzini E klase u kojoj je najčešće viđana njegova izabranica Fani Horvat, Željko Kerum ne skriva ljubav prema dobrim automobilima.

Oko 700 tisuća eura Kerumova je tvrtka platila Maybach, no to luksuzno auto, jedino u Hrvatskoj, sve se rjeđe viđa na splitskim ulicama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. studeni 2024 07:57