Da je zima, razumjeli smo, jer je hladno. Ili pak, da su velike vrućine, imali bi objašnjenje. Ovako ga nemamo. Nitko ne zna što je točno ovog psa natjeralo da uđe u trgovinu, prođe kraj prodavačica i stalaka s odjećom, ode u izlog i mirno legne tamo, promatrajući ljude s druge strane stakla.
Ono što je najbolje u cijeloj ovoj priči je da psa nitko nije pokušao istjerati iz trgovine. Nijedna prodavačica nije bila uzrujana mišlju da bi pas u izlogu mogao otjerati nekog kupca ili zabrinuta hoće li neka dlaka ostati na odjeći koja je oko njega. Čupavca su svi pustili na miru, a on je izgledao veoma smireno i dostojanstveno u tom izlogu, kao da obavlja neki važan posao. Zapravo, on je radio upravo to.
Jer, mora se priznati, trgovina koja ima psa u izlogu definitivno je privukla više pogleda nego da ga tamo nema. On je, očito, dobra reklama, a ako je suditi po njegovom ponašanju, nije to prvi puta da tamo leži i sasvim sigurno se u tom okruženju, među tim ljudima, dobro i sigurno osjeća.