ISTANBUL – Ferrarijev vozač Kimi Raikkonen traži od vjernih navijača Scuderije da se strpe još neko vrijeme kako bi se njihova momčad vratila na pobjedničke staze.
Svjetski prvak iz 2007. godine na VN Monaka stao je prvi put na postolje za Ferrari ove sezone, a Felipe Massa je imao najbrži krug te su tako odmah razbuktali maštu navijača crvenog bolida da se polako vraćaju na staze stare slave. No, 29-godišnjak je ipak svjestan da taj posao neće biti lak jer bolid još uvijek nije pravi, ali na dobrom su putu za veliki povratak.
- Monte Carlo je sigurno bio korak naprijed, ali moramo biti strpljivi. Znam da naši navijači sada očekuju pobjedu, ali to neće ići tako lako. Bliže smo Brawn GP-u to je istina i u Turskoj ćemo imati neke preinake na bolidu te nove dijelove, ali i drugi napreduju – smiruje strasti tifosa Raikkonen.
Staza u Istanbulu je standardna utrka Formule 1 na kojoj je vrlo važna aerodinamika bolida. Poznati zavoj 8 će pokazati sve nedostatke koje Ferrarijev F60 bolid ima, kao i ostale momčadi koje muku muče sa usklađivanjem motora i aerodinamike na svojim bolidima. Brawn GP će ponovno imati veliku prednost do nedavno vrlo spornih zadnjih difuzora koji će upravo na tom zavoju dati bolidu dodatni potisak za ubrzanje. Prema predviđanjima stručnjaka velika borba za postelje vodit će se između Brawna i Red Bulla, a u pozadini čekaju Ferrari i Toyota.
- Mnogo mi se sviđa staza u Istanbulu. Puna je različitih zavoja i mrtvih kutova te posjeduje sve što je važno za sjajnu utrku. Ove godine bolidi imaju manji downforce, ali koriste više gume (slick), tako da će zavoj 8 biti vrlo zanimljiv za sve vozače. To će se posebno očitovati kada gume izgube grip i kada će bolidi proklizavati na tom dijelu staze. I dalje moramo popraviti downforce u odnosu na Brawn i Red Bull, ali da, na dobrom smo putu – potvrdio je Kimi glasine da se 'propeti konjić' ipak ozbiljno priprema za trk.
- Nakon pola sezone sam puno pozitivniji nego na početku, pogotovo nakon posljednje dvije utrke. Znamo da uskoro dolaze novi dijelovi i da će bolid biti bolji tako da se imamo čemu veseliti u budućnosti. Prvenstvo nije odlučeno i dalje postoji šansa za nas, no onaj tko pobijedi na pet od šest utrka na početku sezone je u gotovo nedostižnoj prednosti za osvajanje naslova, ali prvenstvo nije gotovo. U sportu je sve moguće – završio je Finac.
Brawn GP ima veliku prednost pred konkurencijom. Ross Brawnova momčad ima 86 bodova, 43,5 više pred Renaultom, dok 26,5 ima Toyota, a momčad iz Maranella je na 17. U poretku vozača vodi Britanac Jenson Button sa 51 bodom pred momčadskim kolegom Rubensom Barrichellom koji ima 35. Ferrarijevi vozači su tek osmi i deseti sa 9 koliko ima Kimi te 8 Brazilčevih bodova.
Jutarnja vremena slobodnog treninga na stazi u Istanbulu:
1. Nico Rosberg (Njem) Williams 1:28.952
2. Lewis Hamilton (VB) McLaren 1:29.263
3. Jarno Trulli (Ita) Toyota 1:29.271
4. Sebastian Vettel (Njem) Red Bull 1:29.337
5. Felipe Massa (Bra) Ferrari 1:29.342
6. Kazuki Nakajima (Jap) Williams 1:29.371
7. Kimi Raikkonen (Fin) Ferrari 1:29.398
8. Fernando Alonso (Špa) Renault 1:29.422
9. Rubens Barrichello (Bra) Brawn 1:29.525
10. Heikki Kovalainen (Fin) McLaren 1:29.590
11. Jenson Button (VB) Brawn 1:29.747
12. Adrian Sutil (Njem) Force India 1:29.864
13. Timo Glock (Njem) Toyota 1:29.934
14. Nelson Piquet Jr (Bra) Renault 1:30.132
15. Mark Webber (Aus) Red Bull 1:30.176
16. Robert Kubica (Pol) BMW Sauber 1:30.645
17. Nick Heidfeld (Njem) BMW Sauber 1:30.689
18. Giancarlo Fisichella (Ita) Force India 1:30.729
19. Sebastien Bourdais (Fra) Toro Rosso 1:30.838
20. Sebastien Buemi (Švi) Toro Rosso 1:30.944