Naš sugovornik kaže kako se više od 80 posto nesreća događa pri prizemljenju i da je to jedna od najrizičnijih faza skoka padobranom. Vjerojatno je uzrok nesreće ljudski faktor. Manevar koji je izvodio Ojdanić po riziku bi se mogao usporediti s vožnjom na zadnjem kotaču u motociklizmu. To je vještina i disciplina koju izvode neki vozači, ali potrebna je velika vještina, poznavati granice motora, ljudskog tijela, sigurnosna pravila, jer se u suprotnom može dogoditi nesreća. Isto vrijedi i u padobranstvu.
:D 'Mi ti lansiramo, ima jedna raketa, mi bi financirali, nepovratno na Mars. I gore su svi – Martić, Adolf, Slobo, gore je i Sadam'.Evo što mu je Šešelj odgovorio
Posted by Jutarnji on Tuesday, April 5, 2016
- U ovom slučaju, a u padobranstvu postoji dvadesetak disciplina, radilo se o tzv. sky dive swoopu. To je vrlo opasan manevar. Ja ga nikad nisam izvodio. Nesumnjivo, takav manevar predstavlja za padobrance velik užitak, ali je vrlo opasan i rizičan i radi se o naprednoj tehnici u padobranstvu. Kod te tehnike padobran se naglo ‘ruši’ prema dolje povlačenjem konopaca da bi padobranac dobio na brzini.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....