SVEČANO NA POLJUDU

FOTO: NOVI IZVOR FINANCIRANJA Hajduku će od svake bočice Pipi limunade ići 25 posto

 Vladimir Dugandzic / CROPIX

Danas je u svečanom Bijelom salonu poljudskog stadiona predstavljen novi poslovni partner HNK Hajduk, Dalmacijavino d.d. u stečaju, a oblik suradnje prezentirali su Hajdukov direktor marketinga Aljoša Bašić, direktorica proizvodnje Dalmacijavina Lada Terzić i direktor ekonomskih i financijskih poslova Ante Rajčić.

Uskoro će se tako na policama dućana naći Pipi limunada s logotipom Hajduka, a pošto nije u pitanju klasični sponzorski nego partnerski ugovor, od svake prodane bočice i do 25% iznosa ići će u korist splitskog kluba. Novo piće će imati tri inačice, staklenku od 0.25 litara (5 kn), te plastične boce od 0,5 (7 kn) i 2 litre (13 kn), a Hajduk će od prodanog imazi između 1,25 kn do 2,50 kn.

- Izvukli smo financijski vrhunske uvjete, jer će se ovisno o veličini bočice, Hajduk dobivati i do 25 posto. Dalmacijavino godišnje proda tri milijuna bočica, pa pozivam sve članove i navijače Hajduka da podrže ovaj spoj dva jaka splitska brenda. Nadamo se dugoj i uspješnoj suradnji - kazao je Bašić.

- I Hajduk i Dalmacijavino imaju jak imidž u javnosti, pa smo uvjereni kako ova suradnja može biti na obostranu korist. Sigurni smo da možemo prodati barem milijun boca godišnje ovog novog osvježavajućeg pića. Pipi limunada je bezalkoholni napitak na bazi soka limuna, s malo gorčine. Potpisana suradnja vrijedi do završetka stečaja, no kada dođe novi vlasnik predložit će se nastavak suradnje - kazali su iz Dalmacijavina.

Pošto Hajduk zbog velikog interesa više nije mogao pratiti proizvodnju travarice Hajdučice, nju će u bocama od 0,1 i 1 litre preuzeti upravo Dalmacijavino.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 09:20