MILA ELEGOVIĆ

U MJUZIKLU 'MAMMA MIA!'' IMA JEDNU OD GLAVNIH ULOGA 'Sudbina je odredila da puno radim i da se šetam s dobrim frendicama'

Ulogu u novom mjuziklu glumica je dobila, bez obzira na 20 godina dugi staž u zagrebačkom Kazalištu Komedija, preko audicije

Skoro četiri godine je prošlo od posljednjeg Komedijinog mjuzikla u kojem je igrala Mila Elegović. Tada je zbog glavne uloge, zle manipulatorice La Marquise de Mertuil u “Opasnim vezama” otišla u Pariz kako bi se što bolje saživila sa svojim likom.

Ovog puta, zbog još jednog svjetskog mjuzikla, kazališnog hita “Mamma Mia!” kojeg je do sada vidjelo više od 50 milijuna gledatelja, nije prelazila granicu već se uputila u teretanu gdje, dok drži partituru u rukama, trči po traci i pjeva dobro poznate pjesme iz ‘80-ih, koje su mnogima obilježile djetinjstvo.

Kruna svega

- Kazališna verzija je potpuno drugačija od filmske. Igram najbolju Donninu prijateljicu Tanyu i zajedno s trećom Rosie, cijelo vrijeme smo na sceni. To znači otpjevati 28 glazbenih brojeva i uz to plesati. Vjerojatno sam i smršavila, jer još od ‘Briljanteena’ nisam radila plesni mjuzikl, no sreća živa da otprije redovno treniram, a sad sam te treninga još i pojačala kako bih imala dovoljno kondicije - govori Mila Elegović prepričavajući kako je sada ljudi u teretani gledaju “doslovce kao luđakinju dok trči po traci i urla hitove ABBA-e”. No, kaže, srećom muzika tamo je dovoljno glasna, no ne očito dovoljno, jer već ima i neke redovne slušače njezinih izvedbi.

- Eto, zbog ove uloge nisam morala otputovati u Švedsku, teretana mi je dovoljna. Uloga koju igram je definitivno kruna svega što sam do sada radila. Na prvu sam se zaljubila u nju.

Nešto kao Patsy

Tanya je vesela razvedenica, podsjeća me malo na Patsy iz kultne britanske serije ‘Apsolutno fantastično’, ali i Samanthu iz ‘Seksa i grada’, što mi je užasno zabavno. Imamo fantastičnu koreografiju, kostime, pjevam fantastične glazbene brojeve. Shvatila sam da će mi ovaj mjuzikl biti uživancija kao ni jedan do sada, jer to je tako dobar materijal od samog početka do kraja, prava radost - govori Elegović.

No da bi tu radost doživjela po prvi put i publika u Hrvatskoj, ekipa mjuzikla kojem su na čelu Igor Barberić i Dinko Appelt koji je glazbeni producent predstave, morali su intenzivno krenuti u projekt.

Probe su počele 20. travnja, no do sada su uspjeli postaviti gotovo cijeli mjuzikl, što je za naše prilike izuzetno brzo. Naime, u pravilu se mjuzikli kod nas pripremju po tri, četiri mjeseca.

No razlog ovoj brzini nije bio kašnjenje, nego novi način rada po ugledu na Broadway i West End.

- Probe imamo svaki dan od deset do 17 sati, a Barberić i Appelt inzistiraju da znamo, koliko je to god moguće, materijale unaprijed, a ne da tekst učimo na probama kao što to obično zna biti. To je strašan tempo rada, ali sve se zna, tko kada i što radi, nema praznog hoda, razvlačenja i gubljenja vremena zbog čekanja na probama. To je sistem rada koji će se definitivno nastaviti u budućim mjuziklima, jedan lijepi korak naprijed. A osim toga, meni je dodatno zanimljivo jer sam se do sada u svojoj karijeri već tri puta našla u situaciji da s nekim projektom započinjem novu fazu. U zadnje tri godine svog života, više sam se bavila pjevanjem nego glumom i sada se vraćam malo u glumačke vode, pa mi je drago što sam dio nečeg na taj način novoga - kaže Elegović.

Audicija za ulogu

Ulogu je dobila, bez obzira na 20 godina dugi staž u zagrebačkom Kazalištu Komedija, preko audicije.

- Kod nas svi moraju na audiciju, nema minulog staža. I ja sam je morala proći i bila mi je teška jer dugo nisam igrala nešto novo u Komediji. Užasno sam se bojala, piškilo mi se koliko je to bilo strašno. Ali to je dio našeg glumačkog života u kojem ti možeš imati iskustva koliko hoćeš, biti u javnosti velika zvijezda, ali uvijek ideš iz početka. I uvijek kada ulaziš na audiciju na nuli si. I to je dobro da se nikad ne uobraziš i da shvatiš kako se ništa samo po sebi ne podrazumijeva. Jer se stvarno ne podrazumijeva, a to je onaj teški dio mog posla. To je dio koji košta i kojeg ne volim, ali to je dio koji me tjera da budem sve bolja i bolja - objašnjava Elegović koja ulogu Tanye radi u alternaciji s Danijelom Pintarić.

Kada su probe krenule, Mila je stigla spremna. Barem je tako mislila. Kao maloj u vrtiću su im tete stalno puštale ABBA-u, a ona je doma imala apsolutno sve ploče koje je ta švedska grupa izdala. No, ubrzo se pokazalo da ono što je naučila u djetinjstvu, je bilo krivo naučeno.

- Poludili su sa mnom, zato im čestitam na strpljenju. Morala sam proći kroz cijeli proces ispravljanja pjesama, jer teže je ispravljati krivo naučeno nego prvi put učiti. To mi je bio najteži zadatak - govori. Inače, nekim čudnim spletom okolnosti Elegović nikad prije nije pogledala mjuzikl “Mamma Mia”. Često je u Londonu i bila je na svim poznatim mjuziklima, ali nikada na “Mamma Miji”. Odbile su je svaki put rijeke turista pred kazalištem.

Pauze iza 40.

- Mene je to odbijalo pa nikada nisam ušla. A na kraju sam završila u “Mamma Miji” kao dio ekipe. I znam da ćemo ga puno igrati, nema šanse da nam ne bude lijepo, te pjesme stvarno imaju dobru energiju i lako uđu u uho. ABBA je dio mog djetinjstva, ostavili su jedan lijepi trag u životima nekoliko generacija, a s druge strane stvarno je divno kada se odjednom nađeš u nečemu što si jako volio - odgovara Elegović oduševljena i mladim snagama u ansamblu - Lukom Nižetićem i Damirom Kedžom.

Inače na dan kada je zakazana prva izvedba, 13. lipnja, Mila će napuniti 45 godina. Rođendan je prvotno mislila proslaviti 19. lipnja koncertom Green House Blues Bandom u klubu Vinatege i počastiti roštiljem obožavatelje, no zbog svečane premijere “Mamma Mije”, svoj rockersko-bikerski tulum morala je prebaciti za 27. lipnja.

- Nekako mi sve u životu dođe odjednom, ali i kad nema prilike, posla, čovjek si ga treba stvoriti sam. Nemam pojam zašto sam imala tako dugu glumačku pauzu. Doduše, nastavila sam igrati u ‘Jalti, Jalti’, ali niti jednu novu predstavu u ove četiri godine nisam radila. Pauze se događaju glumicama kada uđu u 40-e godine, što je strašno teško za podnijeti. Ja sam svoju pauzu iskoristila za glazbeno stvaranje, iskoristila sam tako svoje odsustvo s glumačke scene. To te hrani, naučiš strašno puno, zato sada svom glumačkom poslu prilazim potpuno drugačije - objašnjava. Prošle godine je tako predstavila svoj debitantski album “Kradljivica srca”, sada je čeka promocija singla “Kit”, a nakon nastupa u Zagrebu, Pula i festival u Crnoj Gori.

Poslovni planovi

- Glazba za mene nije izlet. Ona je dio mog petogodišnjeg plana i sve ide prema njemu. Naravno da se nekad nešto malo oduži, zapne, ali kakva god bila situacija s gažama, ja imam svoj kontinuitet. I imam još jako puno pjesama na lageru. I nestrpljiva sam. Zato mi i Miroslav Rus iz moje izdavačke kuće Hit Records govori neprestano samo jednu, jedinu riječ, ‘polako’ - uz smijeh kao i obično odgovara Mila.

Slušajući njezine poslovne planove u kojima su i ljetne gaže za “Mamma Miju”, snimanje spotova, koncerti, a tu su i pregovori oko projekata za televiziju i film, pitanje gdje je tu njezin privatni život, samo po sebi se nametnulo.

Furt biznis

- Ja ‘furt’ nešto radim. Ponekad mi se čini da je dragi Bog rekao “‘ovoj Mili Elegović ćemo dati posao. Ona će toga toliko dobiti, da ništa drugo neće stići’. Stvarno imam već jako dugo dojam da je netko odozgo rekao ‘ova bu samo radila’. Kao da je moja sudbina samo biznis. I što više radim, to se posao još više lijepi na mene. Moj privatni život je trenutno u druženju s prijateljicama, šetnjama s ljudima koji su mi dragi, u odlascima u kino, ali ga nema puno. U zadnje vrijeme, kako sam bila jako puno u javnosti, klonim se jako frekventnih mjesta i treba mi samoća. Prije ćete me naći na Maksimiru, Bundeku ili u nekoj šumi jer to mi je potrebno kao ispušni ventil. Večernja pića sada ispijam na Jarunu gledajući zalazak sunca, jer me priroda strašno smiruje - kazala je Mila Elegović.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 04:44