SVI VOLE VELIČANSTVENOG

Nisu samo žene zaljubljene u sapunice: Na ‘Sulejmana’ su pali i obrazovani, gradski muškarci

Turska sapunica 'Sulejman Veličanstveni', koja se krajem kolovoza počela emitirati na RTL-u, više se prati u gradu nego na selu

Turska sapunica “Sulejman Veličanstveni”, koja se krajem kolovoza počela emitirati na RTL-u, više se prati u gradu nego na selu, a velik udio među gledateljima čini muška populacija. Pokazalo je to istraživanje nezavisne agencije AGB Nielsen Media Research koja provodi istraživanje tržišta putem sustava peoplemetar .

Ti su rezultati pomalo i iznenađujući jer je gotovo u cijelom svijetu uobičajeno da sapunice najviše poklonika imaju među starijim ženama iz manjih sredina i malo slabijeg obrazovanja. Međutim, to je ponekad očito i predrasuda, jer kada su u pitanju sapunice s primjerice ratnim ili povijesnim elementima, na takve se serije onda znaju “navući” i muški gledatelji.

To je upravo bio primjer i s HTV-ovom serijom “Ponos Ratkajevih”, a sada i sa “Sulejmanom Veličanstvenim”. Prema istraživanju, “Sulejman” je dosad ostvario prosječnu gledanost od 10,5 posto (taj postotak i dalje raste), što znači da svakodnevno u prosjeku sagu o najvećem turskom vladaru prati 420 tisuća ljudi. Čak 57,5 posto njih živi u urbanim sredinama, a 60 posto od svih gledatelja dolazi iz zagrebačke regije, Hrvatskog primorja (Kvarner i Istra) te Dalmacije.

Najbrojniju publiku “Sulejman” ima među gledateljima u dobi od 35 do 60 godina i oni čine 50 posto, no zanimljivo je i da oni mlađi, od 20 do 25 godina, čine 20 posto cjelokupne publike. Ova turska sapunica zainteresirala je ljude s visokim primanjima i višim obrazovanjem.

Tako oko 63 posto gledatelja ima srednje, više ili visoko obrazovanje, među kojima oni s visokim čine čak 35 posto gledatelja. Također “Sulejmana” svaki dan redovno prati čak 37 posto muške populacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 02:52