ZAGREB - Tri mlade i perspektivne manekenke ove su godine zaštitna lica kreativne kampanje Nivea Cro-a-Portera. I dok je Adrijana Dejanović u svijetu mode već etablirano lice, vrijeme Kristine Šalinović i prošlogodišnjega Fordova supermodela Marinke Pelivan tek dolazi. Ove sezone glavna poruka i tema ovoga poznatoga hrvatskog modnog događaja jest “Natjecanje u modi“ pa su iz tog razloga sve tri djevojke na plakatima kampanje u ulozi atletskih natjecateljica.
Kristina Šalinović i lani je bila zaštitno lice Nivea Cro-a-Portera, a toj 20-godišnjakinji, koja je u svijet mode ušla sasvim slučajno, neobičan je sofisticirani izgled u nekoliko mjeseci donio nekoliko ozbiljnih kampanja u Parizu i Milanu.
- Nedavno sam snimila editorijal za časopis Elle, a čeka me i jedna kampanja u Hamburgu. No, trenutno sam u Zagrebu, gdje također imam posla, iako najviše radim u Milanu - ispričala je Kristina Šalinović koju osim poslovnih obaveza uz rodni Zagreb veže i ljubav jer joj tu živi dečko.
Editorijal za Elle odradila je i 16-godišnja Marinka Pelivan. Mladu manekenku uskoro očekuje put u Pariz i Milano, a buduća zvijezda svjetskih modnih pista nada se da će jednako oduševiti i modne agente tih prijestolnica mode.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....