ZAGREB - Lady Gaga uspjela je u onome što su postigle samo tri osobe u zadnjih sedam godina, svrgnula je američku medijsku kraljicu Oprah Winfrey s trona Forbesove liste 100 najmoćnijih slavnih osoba.
Kontroverzna 25-godišnja pop-pjevačica, pravim imenom Stefani Germanotta, popela se za četiri mjesta u odnosu na prošlu godinu i s ukupnom zaradom od 90 milijuna dolara u zadnjih 12 mjeseci skočila na sam vrh ljestvice koja mjeri “snagu” celebrityja u odnosu na njihovu zaradu, medijsku zastupljenost i popularnost na socijalnim mrežama.
- Lady Gaga svrgnula je Oprah ove godine zahvaljujući svojoj moći kad su u pitanju društvene mreže. Koristi Twitter i Facebook kako bi svoja ‘mala čudovišta’ dovela u stanje potpune zaluđenosti koja rezultira rekordnom prodajom i golemom medijskom popularnosti. Ona je najbolji primjer kako bi zvijezde trebale voditi karijeru idućih godina - rekla je Dorothy Pomerantz, urednica časopisa Forbes.
Talk show ide u povijest
Podsjetimo, Lady Gaga je nedavno postala prva zvijezda s više od 10 milijuna sljedbenika na Twitteru, na svojoj Facebook stranici ima 32 milijuna fanova, a njezin novi singl “Born This Way” skinut je s interneta više od milijun puta u samo pet dana.
Iako je Oprah, koja će nakon 25 godina idući tjedan emitirati zadnju epizodu svog svjetski popularnog talk showa, u zadnjih 12 mjeseci zaradila visokih 290 milijuna dolara, to nije bilo dovoljno da zadrži primat na ljestvici.
Kolika je snaga mlade krvi ove godine jaka pokazuje i to što je 17-godišnja kanadska pop-senzacija Justin Bieber zasjeo na treće mjesto, sa zaradom od 53 milijuna dolara, a ujedno je i najmlađa zvijezda na listi. Njegova prva hit-pjesma “Baby” pogledana je više od 500 milijuna puta na YouTubeu, što je samo jedan podatak koji dokazuje njegovu golemu svjetsku medijsku popularnost, ali i snagu novih online medija.
Više nego ikad prije, utjecaj slavnih osoba mjeri se u odnosu na njihovu popularnost na društvenim mrežama i internetu. Iako nitko ne podcjenjuje Oprahinu izvanrednu moć u zgrtanju “zelembaća”, u čemu je u posljednja dva desetljeća u svijetu show businessa nenadmašna, činjenica je da se mlade zvijezde, poput Biebera i Lady Gage, više okreću online medijima koji su zadnjih godina doživjeli procvat u odnosu na ustaljene televizijske forme, poput talk showa. Iako je kraljica američke dnevne sobe, Oprah po pitanju popularnosti na društvenim mrežama zamjetno kaska za svojim mladim suparnicima.
Medijski blitzkrieg
U prilog toj činjenici govori i podatak da Lady Gaga ima 10 milijuna sljedbenika na Twitteru, gotovo u stopu je slijedi Bieber sa 9,7 milijuna obožavatelja, a Oprah ima “samo” 5,8 milijuna vjernih sljedbenika.
Ujedno, Lady Gaga je u zadnjih par mjeseci pokrenula svojevrsni medijski “blitzkrieg”.
Nakon izlaska singla “Born This Way” s istoimenog novog albuma, prvog nakon prvijenca “The Fame Monster” iz 2009. godine, Gaga je zavladala medijskom scenom s još tri nova singla - “Judas”, “The Edge of Glory” i “Hair”, i to je postigla u samo tri mjeseca od objave “Born This Way”.
Stoga, nije ni čudo što je nova zvijezda zamijenila staru, a ako ovako nastavi, Gaga bi se, kao i Oprah, mogla na dulje vrijeme zadržati na tronu najmoćnijeg svjetskog celebrityja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....