ODBROJAVANJE POČELO

FOTO: LJEPOTICE IZ CIJELE ZEMLJE Konkurencija za Miss Universe Hrvatske nikad nije bila ovako jaka

U Splitu i Zagrebu djevojke su učile koreografiju, kako biti u formi i koje ih obaveze čekaju ako pobijede
 Tomislav Krišto / CROPIX

SPLIT - Na pripremama za izbor Miss Universe Hrvatske u Splitu, atraktivne i dobro raspoložene natjecateljice izazvale su pravu senzaciju. Turisti na Peristilu i Prokurativama u trenu su objektive fotoaparata, kamere i mobitele s povijesne ljepote usmjerili na ljepotice koje su prošetale gradom.

Gužva se nastavila i kasnije, na bazenu hotela Radisson Blu gdje su fotografi snimali editorijale s djevojkama za promotivne materijale izbora.

- Bilo nam je drago, dakako i vrlo simpatično kako su svi krenuli slikati i snimati. Mnogi su i prilazili djevojkama kada su čuli da se radi o izboru Miss Universe i pitali smiju li se fotografirati s njima - kaže Marija Kraljević, direktorica izbora koji se ove godine održava 19. put.

Mnogo naučile

Pripreme u Splitu bile su radne - poznata fitness instruktorica, inače Miss Universe Hrvatske 2000. godine, Renata Lovrinčević Buljan djevojkama je preporučila program vježbanja da bi bile u vrhunskoj formi. Osim vježbanja i preporuka o prehrani, uvježbavale su i koreografiju za sam nastup. S njima je bila i Ivana Mišura, aktualna misica, a od nje su natjecateljice doznale sve detalje o samom izboru, ali i obavezama pobjednice tijekom godinu dana nošenja krune.

U Zagreb su se vratile prepune dojmova. I opet izazvale uzbuđenje i znatiželjne poglede na fotosessionu uz fontane kod NSB-a.

Vladimir Kraljević, vlasnik licence Miss Universe Hrvatske, ne krije zadovoljstvo ovogodišnjim natjecateljicama koje dolaze iz Vukovara, Splita, Zadra, Omiša, Brela, Ploča, Senja, Rijeke, Zagreba, Krapinskih Toplica, Karlovca, Rugvice, Kaštel Kambelovca i Zaprešića.

- Mislim da u ovih 19 godina otkako radimo izbor, nismo imali ovakvu jaku konkurenciju - kaže Kraljević - Imamo studentice prava, ekonomije, modnog dizajna. Imamo i djevojke koje još idu u srednju školu, ali i neke koje su već pokrenule svoje biznise. Ukratko, ne samo lijepe, nego i sposobne i pametne mlade žene koje žele predstavljati svoju zemlju.

- Radim na izboru 18 godina i iako smo oduvijek imali vrhunske kandidatkinje, iz godine u godinu sve su obrazovanije i fokus je sve više na tome - dodaje Marija Kraljević.

Pobjednica će dobiti stipendiju od 20.000 eura za Zagrebačku školu ekonomije i menadžmenta koja ima AACSB akreditaciju, koja je svrstava u pet posto najkvalitetnijih poslovnih škola u svijetu. Diploma ove škole otvara mnoga vrata i mogućnosti potencijalnim poduzetnicama.

Poslovni svijet

- To je izvrsna motivacija djevojkama i zaista korisna nagrada. Evo, primjerice, jedna od naših bivših misica, Natalija Prica, koja je završila stomatologiju, lani je počela MBA program marketinga na ZSEM-u i u okviru toga imala je priliku otići u inozemstvo na usavršavanje, u Montreal - tumači Marija Kraljević. - To će joj itekako pomoći u karijeri.

Za djevojke su se, dakako, pobrinuli i sponzori - od glavnog, BTC-a Ljubljana, kupaćih kostima Palmers, St. Tropez proizvoda za samotamnjenje, NeuLash kozmetike za rast trepavica i Humanic cipela, do čokoladnih pralina Smilies Double Twist koje su toliko fine da su ih, kako kaže Marija Kraljević, morali spremiti na sigurno do kraja natjecanja. Za šminku se pobrinuo austrijski brend p2, a za kosu poznati zagrebački salon Renata Kerastase, s kojim direkcija surađuje gotovo od samoga početka.

- Nakon ovog završnog snimanja u Zagrebu, djevojke idu kućama. Dakako, vježbat će i raditi po preporukama koje su dobile od nas - kaže Marija Kraljević.

S uzbuđenjem (i mrvicom nervoze, priznaju djevojke) čekat će izbor koji će se održati 7. lipnja, u Kristalnoj dvorani zagrebačkog hotela Westin, kada će pobjednica preuzeti krunu i lentu od Ivane Mišure.

Golem posao

- No, nas u organizaciji još čeka golem posao - dodaje Marija Kraljević - Moramo obraditi i montirati sav taj silni snimljeni materijal, dovršiti naš magazin u kojem predstavljamo sve djevojke. Naš je promotivni materijal, moram se pohvaliti, jedan od najboljih u svijetu. Svake godine dobijemo komplimente, a sigurni smo da će tako biti i ove.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. rujan 2024 19:32