Argeta je kao brand već od ranije u skijanju, odnosno sponzor je slovenske reprezentacije
 afp
NAJBOLJA GODINA IKAD

Filip Zubčić više nije ‘crna ovca‘, riješio je važno pitanje: ‘Bilo je čudno, puno ljudi je ispitivalo..‘

Hrvatski skijaš Filip Zubčić će 2020., suprotno većini ljudi, pamtiti po odličnim stvarima u sportu
Piše: Renata BeluhanObjavljeno: 24. prosinac 2020. 11:01

Za većinu ljudi 2020. je u kategoriji “ne ponovila se”. Za Filipa Zubčića, našeg najboljeg skijaša i jednog od najboljih veleslalomaša svijeta, ocjena godine koja broji svoje posljednje dane je...

- Bila je najbolja ikad.

Što je i normalno, jer u 2020. je dočekao da rezultati potvrde koliko doista vrijedi u svijetu skijanja. Dvije pobjede, ukupno pet postolja, ukupno treći veleslalomaš prošle sezone, a na istom mjestu je i sad, uz trenutačno 5. mjesto u ukupnom poretku Svjetskog kupa.

- Dogodile su se neke čudne stvari u ovoj godini, prvo “lockdown”, pa potres u Zagrebu, pa mirno ljeto, pa se opet situacija iskomplicirala s koronavirusom, ali ja guram svoje i za mene je to bila jako lijepa godina što se tiče skijanja. Slalom u Madonni u utorak bila je moja posljednja utrka u ovoj godini i ja bih 2020. dao ocjenu odličan.

Mnoge je čudila ‘praznina’

Bez obzira na pobjedu i postolja prošle sezone i u novu je ušao s praznom kacigom, bez imena sponzora na njoj kao što imaju svi najbolji skijaši svijeta. I u tom društvu, društvu najboljih u koje se probio svojim vrhunskim rezultatima isticao se sa svojom praznom, crnom kacigom baš kao “crna ovca”.

No, od Alta Badije se i to promijenilo. Koja vam je Argeta najfinija?

- Ha, ha nisam ih još sve isprobao. Moguće ona od tune. Ili losos, da, može i losos.
Još jedan razlog da 2020. pamti po dobrome. Poznati brand pašteta, koji je od 2010. u vlasništvu Atlantic grupe postao je privatni sponzora Filipa Zubčića i hrvatskih reprezentacija. Zadovoljni?

- Jesam, to pitanje sponzora se dosta odugovlačilo, ali bitno da se riješilo. U biti, s time smo riješili sve te “vanjske” stvari. Taj dio ionako nije bio na meni, ja sam svoje rezultate napravio.

U skijanju se zna što znači reklama na kacigi u smislu sponzora, pogotovo kad su u pitanju najbolji, a definitivno je iznimka kad jedan od takvih ima prazni prostor. Pretpostavljamo da je bilo čuđenja u skijaškom društvu?

- Bilo je čudno, puno ljudi je ispitivalo, ali tako je - kako je. Napravio sam rezultate u “krivo vrijeme”, dobro nikad nije krivo u smislu sporta, ali bilo je krivo s obzirom na ovo sr...e s koronavirusom. No, sve se na kraju posloži u životu.
U veleslalomu ste samo potvrdili ono što ste pokazali prošle sezone - da spadate u najuži vrh, ali na kontu su i prvi slalomski bodovi. Ponovili ste nekoliko puta proteklih mjeseci da vam je cilj i u ovoj disciplini ući u vrh, 26. mjesto u Alta Badiji i 20. u Madonni di Campiglio još nisu vrh, ali su dobra stepenica prema njemu, a sad je tu i dobar startni broj. No, vaše reakcije u cilju pokazale su da niste bili prezadovoljni?

- Sitne greške i prvi i drugi dan koštale su me puno boljih plasmana, pa sam se iznervirao, a nisu bile ni stotinke na mojoj strani. U Madonni sam sa samo sekundom zaostatka bio 20. Da je bilo...

Beskrajno iskren

I tu se prekinuo.

- Ma, nema smisla, bio sam koji sam bio i to je to.

I to je još jedan od razloga što vam se on lako uvuče pod kožu. Nikad ne traži opravdanja u nekome ili nečemu drugom, beskrajno iskren u reakcijama, kao kad mu u cilju pobjegne psovka na vlastiti račun, ali i bez puno filozofiranja kad se smiri. I uvijek okrenut onome što dolazi...

- Jesam li zadovoljan slalomom? Jesam, i kako ga vozim na treninzima i kako to izgleda na utrci, jer to skijanje ima jako dobru perspektivu za iduće utrke. Meni je cilj bio da što prije dođem do startnog broja 16 u slalomu ove sezone, što sam i uspio. Mislim da definitivno mogu puno pokazati ove godine u slalomu.

Vrlo brzo ćemo vidjeti je li u pravu, jer siječanj donosi čak sedam slaloma u Svjetskom kupu. Zapravo, usudili bismo se reći da će nam vrlo brzo pokazati da je u pravu. Odmah nakon utrke u Madonni vratio se u Zagreb, dva dana odmora, a onda...

- Trenirat ću na Sljemenu, pa oko Nove godine dva-tri dana negdje u Austriju na trening i povratak u Zagreb na sljemensku utrku.

Pavlek: Dogovorena je dvogodišnja suradnja, ali obostrani interes je da bude i duža

Vedran Pavlek, direktor naših reprezentacija i ski poola, o realizaciji sponzorstva kaže...
- Argeta je sponzor Filipa i skijaške reprezentacije, dogovorena je dvogodišnja suradnja, a interes je obostran da se to pretvori i u dužu suradnju.
Kako je došlo do suradnje?
- Argeta je kao brand već od ranije u skijanju, odnosno sponzor je slovenske reprezentacije, a imaju jako veliki rast, pogotovo u alpskim i skandinavskim državama.
Emil Tedeschi i njegova Atlantic grupa preuzeli su Argetu 2010. kupnjom Droge Kolinske, a na službenim stranicama navode kako se Argeta prodaje u 30-ak zemalja svijeta i svake sekunde se na tim tržištima otvore četiri konzerve. Od 2018. se Argeta proizvodi i u SAD-u. (rb)

Zubčićeva 2020.

5. siječnja, Zagreb
nije ušao u 2. vožnju slaloma
8. siječnja, Madonna
nije ušao u 2. vožnju slaloma
11. siječnja, Adelboden
2. mjesto u veleslalomu
12. siječnja, Adelboden
18. mjesto u slalomu
19. siječnja, Wengen
18. mjesto u slalomu
26. siječnja, Kitzbühel
19. mjesto u slalomu
28. siječnja, Schladming
21. mjesto u slalomu
2. veljače, Garmisch-Partenkirchen
4. mjesto u veleslalomu
8. veljače, Chamonix
nije ušao u 2. vožnju slaloma
9. veljače, Chamonix
12. mjesto u paralelnom veleslalomu
22. veljače, Yuzawa Naeba
1. mjesto u veleslalomu
1. ožujka, Hinerstoder
15. mjesto u kombinaciji
2. ožujka, Hinterstoder
2. mjesto u veleslalomu
18. listopada, Sölden
12. mjesto u veleslalomu
27. studenoga, Lech
10. mjesto u paralelnoj utrci
5. prosinca, Santa Caterina
1. mjesto u veleslalomu
7. prosinca, Santa Caterina
3. mjesto u veleslalomu
20. prosinca, Alta Badia
10. mjesto u veleslalomu
21. prosinca, Alta Badia
26. mjesto u slalomu
22. prosinca, Madonna di Campiglio
20. mjesto u slalomu

Linker
28. rujan 2024 11:30